Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Kære alle

Er der nogen, der har en løsning på at få et Samsung PS50c7705 hakker ALT for meget ved panorering både ved tv-signal og ved afspilning af Blurays (fra en ps3).

Jeg er møj træt af det, og vil meget gerne finde en løsning på det. Jeg har nyeste Firmware, så vidt vides...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Prøv at slå "Motion Plus" fra i menuen.
Af pkmadsen
Jeg har selvsamme fjernsyn og har faktisk samme problem

Til Yakken, jeg kan ej finde noget motion plus, men til gengæld har jeg en motion judder canceller.

Fjernsynet hakker også ved panorering når det er slået fra, uanset kildemateriale.

Og alt andet billedforbedringsteknik er også slået fra ifølge Rasmus´test af dette Plasma TV.

Jeg kan slå motion judder til. Det hjælper noget, men til gengæld bliver billedet så tværet ud i kanter ved bevægelse, og det ser herrens ud

Jeg har valgt at leve med hakkeriet. Eller kan det være en fejl på mit TV ?

Hvis det er tilfældet skal jeg da have fat i Samsungs Prestigeservice

Overvejer VT30 i stuen og så kan PSC7705 komme i soveværelset... O_O
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Husker jeg forkert, så det i stedet hedder "Cinema Smooth" på jeres TV?
Af netfors
Det hedder "Cinema Smooth", som "Yakken" ganske rigtig siger. så vidt jeg husker ligger det inde i menuen under "billedindstilling". Der er et punkt der hedder "film". Dette skal være slået fra!

Men det lyder i hvert fald, som om det er "cinema Smooth" der er slået til?

Det er en god ide, at bruge indstillingerne fra testen her på siden, og så evt. rette lidt i dem? I hvert fald er det vigtigt, at bruge "film profilen", samt at slå "cinema Smooth" fra.