Ang. 3D briller; Jeg har haft kontakt til Sharp, og de siger:
Ved køb af dette TV i 46" i Elgiganten under U21 kampangen er det rigtigt, at der medfølger 1 sæt 3D briller. Jeg har personligt sendt briller til Elgigantens butikker i Tilst, Viby og Aalborg, så har du købt TV'et i en af de 3 butikker, kan du henvender dig der og få dem udleveret.
Se også denne tråd:
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... c&start=20
Ang. SD-billedkvalitet, så kan jeg som ejer af dette TV berette, at billedkvaliteten afhænger af signal og kalibrering. IMO giver dette TV et rigtigt godt billede på digitale SD-kilder og DVD. På analoge kilder er der nogle "kalibreringsmæssige udfordringer", men resultatet kan stadig blive acceptabelt.
Hvis jeg skal fremhæve, hvad jeg ikke finder godt, så er det, at der desværre er noget ujævnt lys. Som Flatpanels nævner, så er der noget i venstre side, men der er altså også noget i toppen, som ikke nævnes. To ovale plamager, der stråler ud fra overkantens midte ned mod hjørnerne i bunden (som et omvendt V). Det ujævne lys ses ikke i et oplyst lokale, eller på lyse sekvenser, men i et mørkt lokale, under mørke scener, er det relativt let at spotte. Ud over det ujævne lys er der nogle svagt anelige kanter ved rammen (ekstremt svagt anelige - husk kikkert, lup og briller!), der er en smule mørkere end resten af billedet, og disse danner et overlap i hjørnerne, der ses som mørkere firkanter. Disse firkanter kan anes flere meter fra TV'et.
Havde det ikke været for det ujævne lys og firkanterne i hjørnerne, så havde dette TV været tæt på at være perfekt for et Edge LED. For 8000,- er dette TV et hysterisk godt køb, der fortjener en top-anbefaling. Havde prisen været 10-12000, såeeee kig rundt.... ;-)