Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cub
Jeg ved ikke om dette er det rigtig sted at oprettet det emne.

Men jeg har skifte mit grafikkort ud med et gammelt da jeg solgte det andet. Jeg kan sagtens se en film på mit tv panasonic vt20 men der kommer inden lyd ud, kun igennem hørebøfferne. Der er både hdmi fra tv til grafikkort. Og førhen skulle jeg bare selv ændre lyden i egenskaber for at få lyd på tvèt, det kan jeg heller ikke mere, det er pist væk.

Det kort jeg har nu er et gammelt gts 250 til låns i en uges tid. Jeg synes jeg har prøvet alt men uden held desværre.

Forsat god aften der ude i stuerne :(
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er ikke alle kort der sender lyd med i HDMI udgangen. Jeg kender dog ikke dit specifikke kort, men det kunne være en forklaring? Kan du finde ligesindede på nettet ved at søge lidt rundt?
Af Cub
Jeg har prøvet men synes ikke at finde nogen svar nogen steder til problemet. Har dog også læst der er flere med samme problem, men desværre uden løsning.

Jeg må åbenbart være blind :)
Af Cub
Ok så ved jeg det. Men altså ved det andet kort kunne min pc se mit panasonic tv under valg af (lyd) nu kan min pc slet ikke finde mit tv, men jeg kan godt afspille film, bare uden lyd fra mit tv. Men med ørebøfferne slået til/lyd igennem pc, så er der lyd.