Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hej jeg har bare et enkle spørgsmål jeg ikke selv kan løse..
mit tv har lige opdater til den her firmwire er der nogen der ved havd den indholder og hvad det har og sige for tv nu, kan ikke lige se at der skulle være sket noget så går ud fra det er indvendig ??

mvh morten
Af JesperKeller
Hej Trold80

T-VALDEUC 3009.2 released
by pippolop » Wed May 11, 2011 10:07 am

ChangeLog

1. Title
2010 PDP C65** & 7*** Firmware for sefl-upgrade
2. Applicable Model
PS**C6000 7000 series
3. Description
T-VALDEUC-3009.2

- Optimization to find the Service Channel for SkyD (Germany, Austria , Swiss Region)
- Improve ''11 Skype(MoIP) Camera screen is not showed
- When turning off and on after recording Guide plus (Only Italy)
- Improve Samsung Digital Camera''s specific MJPEG movie clip is not playbacked

Var umiddelbart hvad jeg kunne finde ud af, på den nyeste firmware til c755 serien :)

Umiddelbart ikke den største opdatering må man sige hehe.

Venlig hilsen

Jesper Keller
Af trold80
den forstå jeg sgu ikke lige, hvad mener de med camera når det er et tv produkt ?
Af JesperKeller
Det er fordi at Samsung TV kan der tilsluttes et Skype Cam, og jeg tror umiddelbart det er til dem, der er opdateringer.

Jesper Keller
Af calle150670
Jeg er nybagt ejer af ps50c7705 og er også lige blevet tilbudt denne update. Jeg har et enkelt spørgsmål da det er første gang jeg prøver at opdatere tv'et. Slettes indstillingerne på tv'et såsom programmer, lyd og billede. Hvis de gør, kan der laves en back up af dem ?
Af JesperKeller
Det gjorde ikke på mit eget tv, som dog godt nok ikke er Samsung. Men jeg vil finde det yderst mærkeligt hvis de vælger at slette alle bruger indstillingerne hehe :)

Tror blot der er tale om en opgradering, ikke en geninstallering hehe.

Held og lykke

Jesper Keller