22 jun 2011, 08:48
Davs forum.
Jeg leder efter et nyt tv til film(blu-ray),ps3 og normalt tv.
størrelsen skal helst være 40-46"
billedkvalitet og respons tid er det vigtigste.
extra funktioner som 3d, internet og alle sådan nogle ting, er efter min mening bare unødvendige luksus som øger prisen. se det er jeg sådan set ikke ude efter.
det jeg er ude efter er den bedste skærm (billed og motion mæssigt) i 40-46", det må koste højest koste 7k, selvom hvis drømme tv'et koster 8,5 eller 7,5 eller sådan er jeg også villig til at betale det.
har indtil videre kigget en del på panasonic g20 46" modellen og den ser super ud bortset fra at der er nogle problemer med den i form af "fosfor-slør", burn-in(alle plasma), har også hørt den brummer?
men prisen er rigtig god tilgengæld.
men hvis der er et bedre bud til min pris, er jeg intresseret i at høre det
tak for dit svar på forhånd.
Jeg leder efter et nyt tv til film(blu-ray),ps3 og normalt tv.
størrelsen skal helst være 40-46"
billedkvalitet og respons tid er det vigtigste.
extra funktioner som 3d, internet og alle sådan nogle ting, er efter min mening bare unødvendige luksus som øger prisen. se det er jeg sådan set ikke ude efter.
det jeg er ude efter er den bedste skærm (billed og motion mæssigt) i 40-46", det må koste højest koste 7k, selvom hvis drømme tv'et koster 8,5 eller 7,5 eller sådan er jeg også villig til at betale det.
har indtil videre kigget en del på panasonic g20 46" modellen og den ser super ud bortset fra at der er nogle problemer med den i form af "fosfor-slør", burn-in(alle plasma), har også hørt den brummer?
men prisen er rigtig god tilgengæld.
men hvis der er et bedre bud til min pris, er jeg intresseret i at høre det
tak for dit svar på forhånd.