Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle jeg er ny men har læst her inde de sidste par år. Kan i hjælpe med det bedste tv i 46". Er det Sony-Lg-samsung-b&o eller Panasonic. Vi snakker billede og ikke så meget alt det andet tv kan i dag da jeg er glad nok ved min pc :)
Af Mysen
Pt. er det nok Panasonic VT30, der er den bedste billedperformer. På LCD siden er et gæt HX920 fra sony eller en B&O Beovision 10.

Tjek anbefalingslisten herinde.
Af Kvas
Hej Mysen og tak for det hurtige svar. Jeg har læst Rasmus test af panasonic den lyder fin men så skriver han at der er lidt grus på sd signal og det var der da ikke på vt20 vel? Og sony har lidt med 3d.
Af Mysen
Du har ret i, at VT30 ikke er perfekt, men den er bedre end VT20 og nok også alle andre.
Hvis 3D er vigtigt skal du nok have et plasma-tv, selv om LCD modeller er kommet godt med. Sony er ikke ringe til 3D i betragtning af at det er et LCD. EX720 er bedre end sidste år, og det er muligt at topmodellen klarer det endnu bedre. Ellers kan du vente på nanotopmodellen fra LG, der nok klarer 2D næsten eller mindst lige så godt som HX920, og til gengæld har passiv 3D teknologi.
B&O's 2 år gamle model kan næppe være med på dette niveau, men her er det til gengæld en mere gennemført finnish.
Brugeravatar
Af rhino (DK)
Nu forbedre B&O jo også deres modeller år efter år.... men ikke som alle de andre producenter ved at ændre udseende og modelnavn....

så jeg mener helt sikkert B&O stadig ligger med helt i toppen.... men det skal jeg jo side som KÆMPE B&O-fan :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvis konen tillod det, så stod der også et Beovision 10 på den plads hvor mit LX5090 nu står. Det er et virkelig lækkert TV. Hvis B&O var dømt ude, så var det nok VT30, som skulle have pladsen i stedet.
Af Kvas
Er lige kommet fra arbejde så har først lige læst jeres svar. men i skal have mange tak for jeres svar jeg syntes jeg er blevet meget klogere. I skal nok høre nærmere omkring køb.