Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kjøller
Jeg har købt en Samsung D8200 harddisk optager. Den har indbygget WIFI, men når jeg prøver at søge efter min router, hopper den ud af menuen igen. Som om den ikke kan finde noget. Den stå ca. 3 meter fra min router og PS3 som stå lige ved siden af, har fuld signal. Samsung siger at jeg skal vente til der kommer en ny firmware. Er der andre der kan få WIFI til at virke på enten D8200, D8500 eller D8900?

Hilsen
Kenneth
Af Jock
Jeg har en 8900, og jeg har netop tilsluttet maskinen til nettet via min router.

Det fungerer fint.

Du skal gå ind i trådløs (står i en lille firkant ude til venstre, efter du er gået ind på netværdsindstillinger)

Derefter søger du en router. Når maskinen accepterer det, så skal du indskrive din kode, hvorefter du skal søge igen. Brug den automatiske søgning. Ikke den manuelle.

Bare et godt råd, som virkede hos mig.
Af Kjøller
Tak for info,

men jeg været inde under trådløs og søge, men efter den har stået og søgt et stykke tid, hopper den ud igen til netværksindstillinger igen, uden muligheden for at skrive en kode ind.
Af Jock
Kjøller skrev:Tak for info,

men jeg været inde under trådløs og søge, men efter den har stået og søgt et stykke tid, hopper den ud igen til netværksindstillinger igen, uden muligheden for at skrive en kode ind.
Hej igen.

Det undrer mig. Den skulle automatisk finde din router.

Har du prøvet at slukke din router på stikkontakten og tænde den igen?

Har du gjort det samme med din Samsung?

Jeg startede forfra på min egen maskine igen, efter du ikke fik noget resultat ud af søgningen, og igen gav samsungen besked om, at den havde fundet min router.

Har du prøvet at opdatere din Samsung via et kabel?

Jeg opdaterede min 8900, kort efter jeg købte den

Husk at når du har opdateret maskinen, så skal du holde EXIT-knappen nede i 10 sekunder, hvorefter du skal geninstallere tv-kanalerne.

Læs din vejledning angående opdatering, om hvordan du skal forholde dig til opdateringen og maskinen.
Ellers fungerer opdateringen ikke maximalt ( Samsungs besked til mig, da jeg ringede til dem).

HUSK NU. DU SKAL IKKE IND PÅ WIFI. DU SKAL IND PÅ "TRÅDLØS"-FIRKANTEN. Håber det kan hjælpe dig.