Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej derude :D

Jeg leder nu efter et tv til maks 7000 kr.

Det skal bruges til almindeligt tv, spil(ps3) og film.
Billedkvalitet og ingen lag er det aller vigtigste.

Håber i kan hjælpe mig med at finde det helt rigtige tv.

Indtil videre har jeg fundet frem til dem her:

Panasonic Viera TX-P50G20E
LG 50PK760
LG 50PK350
Af Bassemand00
Jeg har kigget i jeres anbefalinger, men kan ikke finde nogle tv i min prisklasse :/
Af Supergris
Alle gode tv, så bare vælg efter mavefornemmelsen...
Det er de rigtige, du har valgt ud!
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Det er måske ikke udpenslet nok i vores liste over anbefalede skærme, men anbefalingen gælder også samme TV i andre størrelser, så du vil nok kunne finde de samme modeller, som er på listen blot i mindre varianter.
Af Bassemand00
Tak for hjælpen ;) , men er der ikke en af dem der fremhæver sig over de andre ?
Der må da være et tv der er bedst i den prisklasse ? :)
Af netfors
Af de 3 du har nævnt er Panasonic G20 nok den der løber med sejren ren billed mæssigt. Om der er kæmpe forskel på den og 760N ved jeg ikke? Og koster den ikke også lidt mere end 7K?
Men som "supergris" siger alle 3 modeller er gode.
Jeg ville nok personligt gå efter en G20, hvis du kan finde en der holder sig under budgettet?
Ellers er der LG 50PK550N. Den kan du i hvert fald få til under 7K :)
Af Bassemand00
Jo, fandt lige ud af at G20'eren var lidt dyrere end forventet, så holder mig til dit foslag indtil videre ;) (LG 50PK550N)
Af THM
er der overhovedet nogen der har pk550n og 760n på lager? tror sku de er væk efterhånden O-O
Af netfors
Nej, det ser ikke ud til der er flere tilbage :((
Et alternativ kunne være LG 50PV350N. Jeg tror det er afløseren til PK350N, som jo også er blevet meget rost til prisen. Jeg kender dog ikke denne nye model, men mon ikke den er mindst lige så god som sidste års model? ;)
Af Bassemand00
Er der egentligt så stor forskel på de tv der er blevet forslået nu og her, og tv som g30y og LX950N i lidt højere prisklasse ? :)
Af Supergris
Forskel er der, men hvis pengepungen også har indflydelse, så bliver valget let. De tv der er nævnt er alle best-buy i prisklassen.
Under alle omstændigheder få du et rigtigt godt billede, der ikke lader meget tilbage at ønske...
Af DirtyHarry
Har selv købt PK760N i Bilka til en fordelagtig pris (5999,- inklusiv vægophæng og et HDMI-kabel). Modellen er udsolgt på Bilkas hjemmeside, men der kan være enkelte tilbage i butikkerne. Jeg ved tilfældigvis at Bilka i Tilst så sent som igår stadig havde ét styk på lager.

Iøvrigt et glimrende køb til prisen.

DirtyHarry