Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af abejay
Jeg følger lige spændt med her... Er selv på markedet efter en 46" skærm, og er i syv sind om det skal være D7005/D8005 (LED) eller noget G30/GT30/VT30 (såfremt damen ka gå med til 50" til vores forholdsvis lille stue) :D
Af Michael P
abejay skrev:Jeg følger lige spændt med her... Er selv på markedet efter en 46" skærm, og er i syv sind om det skal være D7005/D8005 (LED) eller noget G30/GT30/VT30 (såfremt damen ka gå med til 50" til vores forholdsvis lille stue) :D
Altså G og GT kan jo godt fåes i 46" ;) HVIS det er.
Og det er nok lidt sværere at sammenligne Samsung LED mod Panasonic Plasma ;) Men det ved du jo
Brugeravatar
Af MigSelv
Så er der nye priser på VT30 serien, HFK har justeret 4-5000 kr. af prisen ( 55" og 65" ) siden i går.
50VT30Y : 15,499
55VT30Y : 19,990
65VT30Y : 29,990
Af Van
Til Michael P: Brillerne til VT30 er identisk med de briller som bruges til Panasonics øvrige 3D TV, altså IR og ikke bluetooth.
Til Keld P: VT30 kan som det eneste Panasonic TV i Europa optage på SD-kort.
;)
Af Maestroelite
Man må godt nok sige at priserne hurtigt er blevet sjovere at kigge på.

PS51D8005 til under 12k og 50VT30 til 15.5k

Forskel 3.500 nu, Samsug uden briller, Pana med, så man kan jo næsten sige forskellen er nede på 1.500 for selve TV'et, medmindre man da er fuldstændig ligeglad med brillerne :D

Min lokale Hifiklub Roskilde har lige fået 55VT30Y hjem, så nu skal jeg snart ned og have kigget på det!

PS: Er der ellers nogen der har kendskab til hvor der står et VT30 i udstilling i Høje Taastrup området eller deromkring?
Brugeravatar
Af MigSelv
Maestroelite skrev:Man må godt nok sige at priserne hurtigt er blevet sjovere at kigge på.

Forskel 3.500 nu, Samsug uden briller, Pana med, så man kan jo næsten sige forskellen er nede på 1.500 for selve TV'et, medmindre man da er fuldstændig ligeglad med brillerne :D

Min lokale Hifiklub Roskilde har lige fået 55VT30Y hjem, så nu skal jeg snart ned og have kigget på det!

PS: Er der ellers nogen der har kendskab til hvor der står et VT30 i udstilling i Høje Taastrup området eller deromkring?
Sommer a/s Panasonic Center , Roskildevej 260, 2610 Rødovre
Af superbeszzz
Maestroelite skrev:Man må godt nok sige at priserne hurtigt er blevet sjovere at kigge på.

NB Radio i Roskilde har en stående i udstilling
Af Bjur
Er der nogle forhandlere omkring Roskilde der både har en 50vt30 og ps51d8005 stående som man kan se side by side?
Michael P: hvilken hifiklub var du i?
Af Maestroelite
Bjur skrev:Er der nogle forhandlere omkring Roskilde der både har en 50vt30 og ps51d8005 stående som man kan se side by side?
Michael P: hvilken hifiklub var du i?
Jeg har som sagt været i klubben i Roskilde, der har jeg kigget på ps51d8005 og de har lige fået 55vt30 som jeg desværre ikke har fået kigget på endnu.

Men hvis du skal se 50" versionen (55 skulle vel være det samme på nær marginaler) så du'r det jo ikke.
Af Bjur
Jeg røg i hifiklubben i Roskilde og har nu købt Samsung PS51D8005. Kæresten var til Samsung og det var billigere og kunne leveres med det samme. Så håber jeg det er godt.
Af Maestroelite
Bjur skrev:Jeg røg i hifiklubben i Roskilde og har nu købt Samsung PS51D8005. Kæresten var til Samsung og det var billigere og kunne leveres med det samme. Så håber jeg det er godt.
God fornøjelse med det nye TV :)

Lad os gerne høre hvad du synes når duhar haft tid til at lege lidt med det .
Jeg har læst alt hvad der er at læse om VT30 sammenlignet med sidste års VT20, og kom til den slutning, at forskellene ikke kan retfærdiggøre en prisforskel på ca. kr. 7.500 :o

Derfor holdt jeg øje med Flatpanels.dk for at finde et VT20 til en god pris, og det lykkedes i forgårs. Fleggaard havde pludselig nogle Panasonic TX-P46VT20E til salg for kr. 7.300 inkl. levering, og det slog jeg omgående til på.

Naturligvis skal jeg læse videre på et tidspunkt, men jeg tror helt sikkert, at jeg bliver super glad for VT20'eren, uanset, at VT30'eren er forbedret på nogle punkter.

Men som testene siger: "Hvis man har et VT20 allerede, så er der ikke mange grunde til at opgradere til VT30 :)

Hvad siger I, som alligevel HAR foretaget opgraderingen?

PS.
Dette er mit første fladskærms TV. Har i dag et 8 år gammelt Philips "langskærms TV" :D
Af basse32
Jamen du har helt sikkert lavet en god handel der SchumiFlatout, for du bliver glad for dit tv og skal også være det. :)
Du har nemlig læst testen som jeg har, og jeg har set de forskellige tv live. Det er små forskelle som almindelige mennesker sikkert ikke vil opdage, med mindre de får det at vide. Dem der går virkeligt meget op i det vil spotte det med det samme sikkert, men på mit GT30 og dem jeg har set live er det små ting. Ja det kan ikke trylle dårlige optagelser gode og syntes faktisk Rasmus test herinde passer meget godt med virkeligheden.
Tillykke med dit nye tv. 8)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
VT20 bliver jo ikke et dårligere TV af at VT30 er kommet. Alt hvad vi skrev om VT20 i sin tid gælder stadig og den pris er jo vanvittig god.