Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af StoreSol
noxity skrev:Jeg har egentligt ikke så mange inputs, jeg undrede mig bare over følgende:
Maks 6000 + OLED + Apple

For én ting er helt sikkert, der vil gå en del år før du ser en 40" OLED skærm til 6000kr.

Hvis Apple vælger at gå ind på TV markedet så kan du, baseret på deres andre priser, godt forvente et produkt på den anden side af 15.000kr for 40".

Så med dit budget, så er der absolut ingen pointe i at vente ;)
Humlen var vist at han ikke ville bruge for mange penge nu, så han ikke ville spilde for mange penge, hvis hans drømmeprodukt ville blive lanceret i den nærmeste fremtid. :)
Af placebo
Det er vidst taget lidt ud af kontekst.. Men tak for støtten storesol. :)

Overvejer kraftigt at bruge lidt ekstra penge på det og købe v20'eren, men sidder og kigger efter vægbeslag. Jeg vil have et der kan hives ud og drejes. Nogen forslag? Hvad må det koste? hvad skal det være? og hvad skal man gå udenom? Synes generelt de ser lidt dyre ud. Men det er også vigtigt for mig at det fungerer optimalt. For det første får man ikke brugt det, hvis det ikke er smart. For det andet ville det være ret ærgerligt at komme hjem og finde fjernsynet på gulvet, fordi vægbeslaget ikke kunne holde det.

Men kan man gøre sig et kup hos f.eks. harald nyborg el skal man have fat i noget mere specifikt kram?

Har set nogle meget fede beslag fra Vogels serie der hedder motion eller motion+.

Der er desuden nogle brugere der skriver at det er meget klogt at have fladskærmen lidt væk fra væggen pga. varmeudvikling.
Af placebo
Så er fjernsynet købt. Det blev panasonics plasma v20 i 42" tak for hjælpen :)
Af Mysen
Tillykke og tak for tilbagemeldingen.

Jeg håber, du har fået dig en fejlfri model :)