Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hey

Står og mangler en Blu-ray afspiller til en gave, budgettet er 1000,-

Det er ikke rigtigt et område jeg har sat mig ind i da der efter min mening er for gode online køb/stream-muligheder til rådighed, men håber der er nogen der har et bud og/eller noget personlig erfaring indenfor prisklassen.

Takker.
Af THM
kender heller ikk så meget til markedet, men har en lg bd560 som jeg er godt tilfreds med, den kan også tage mkv via usb.
Af TheGreatGazoo
Tak for tippet. Det er også en af dem jeg har set lidt på.

Forventer egentlig heller ikke at der er nævneværdig forskel på modellerne i den prisklasse, men det kunne jo være at der var nogen der vidste noget som jeg ikke ved :)
Af TheGreatGazoo
Har fundet en Samsung BD-C5900 til 1000,- på Befro.

Nogen der har erfaring med den model (eller med Befro generelt?)
Af Kratz
Jeg ville nok gå efter en af Sony's eller Panasonic's entry modeller. De er for det meste et skridt foran.
Af TheGreatGazoo
Ok, det vil jeg tage med i mine overvejelser. 3D er droppet igen, tror ikke vedkommende får nyt TV i den nærmeste fremtid alligevel, så det er spild.

Har du evt. et link til et sted der uddyber hvad Sony og Panasonic gør bedre?

Er lidt imod Sony pga. min laptop. Selve den bærbare fungerer godt nok upåklageligt, men sendte en mail til Sony for flere måneder siden og har stadig ikke fået svar. Sendte også en mail til det lokale Sony-center, som heller ikke svarede (spurgte om mulighederne for at få den renset/skiftet just in case da den kører en del).

Men tak for svaret i hvert fald.
Af Kratz
Jamen generelt mener jeg Panasonic og Sony er bedre all roundere end konkurrenterne i lavprissegmentet.

Blu Ray afspilningen er der som sådan ikke den store forskel på (fra nogen fremstiller).
Der hvor afspillerne adskiller sig, er på DVD afspilning og på lyden.

Du kan se lidt forskellige reviews her: http://www.whathifi.com/reviews/home-ci ... ay-players
Panasonic DMP-BDT110 eller Sony BDP-S380 burde ligge lige til højrebenet.
Af TheGreatGazoo
Det endte med en billig LG til 599,- tror ikke modtager vil mærke forskel.

Men tak for hjælpen.