14 jun 2011, 11:22
Hejsa..
Jeg fik jo mit nye tv (LG 47LD750N) her for kort tid siden.
Har indstillet det efter SL8000 guiden herinde, da det næsten skulle være samme tv.
Men jeg må indrømme jeg er lidt utilfreds, efter speficationerne og den omtale det får.
Jeg synes nemlig ikke det håndterer hurtige billeder for godt. Der er for meget "udgratning" i billedet.
Og når folk går, er det som om der er et usynligt slør omkring dem.
Har prøvet at lege lidt med Trumotion, fra, lav, høj og bruger. Men synes ikke jeg opnår denne effekt jeg ønsker.
Tvét jeg havde før var et 32" Panasonic 50Hz HD-ready (3 år gammelt cirka) men det var jeg mere glad for, ikke alle disse "fejl"
Men er det hvad man kan forvente at sådan et LCD tv idag?
Problemerne er der uanset om jeg ser blu-ray, streamer, glor tv, synes jeg ligger mærke til det hele tiden nu, og slapper faktisk ikke af når jeg ser tv, for kan ikke lade være nu :S
For så tror jeg at jeg bruger min fortrydelsesret, og går plasma istedet for.
Og alle disse "forbedrings" teknologier er selvfølge slået fra, som støjreduktion osv.
Nogle der kan hjælpe?
For tvivler lidt på jeg kan indstille det væk?
Jeg fik jo mit nye tv (LG 47LD750N) her for kort tid siden.
Har indstillet det efter SL8000 guiden herinde, da det næsten skulle være samme tv.
Men jeg må indrømme jeg er lidt utilfreds, efter speficationerne og den omtale det får.
Jeg synes nemlig ikke det håndterer hurtige billeder for godt. Der er for meget "udgratning" i billedet.
Og når folk går, er det som om der er et usynligt slør omkring dem.
Har prøvet at lege lidt med Trumotion, fra, lav, høj og bruger. Men synes ikke jeg opnår denne effekt jeg ønsker.
Tvét jeg havde før var et 32" Panasonic 50Hz HD-ready (3 år gammelt cirka) men det var jeg mere glad for, ikke alle disse "fejl"
Men er det hvad man kan forvente at sådan et LCD tv idag?
Problemerne er der uanset om jeg ser blu-ray, streamer, glor tv, synes jeg ligger mærke til det hele tiden nu, og slapper faktisk ikke af når jeg ser tv, for kan ikke lade være nu :S
For så tror jeg at jeg bruger min fortrydelsesret, og går plasma istedet for.
Og alle disse "forbedrings" teknologier er selvfølge slået fra, som støjreduktion osv.
Nogle der kan hjælpe?
For tvivler lidt på jeg kan indstille det væk?
LG 50PZ750W
NAD T744
Dali Lektor 1
Sony Sub, med udskiftet enhed
PS3
Boxee
CA-Modul med boxerkort
Og selvfølgelig er det hele kabel forbundet.
NAD T744
Dali Lektor 1
Sony Sub, med udskiftet enhed
PS3
Boxee
CA-Modul med boxerkort
Og selvfølgelig er det hele kabel forbundet.