Log ind med sociale netværk
14 jun 2011, 17:00
Jeg troede i havde modtaget skærmen og ventede på tid til at gennemføre selve testen.
Rasmus Larsen skrev:Vi afventer stadig. Jeg prøver at rykke for en dato igen.Øv, sløve Samsung!
Jeg troede i havde modtaget skærmen og ventede på tid til at gennemføre selve testen.
14 jun 2011, 17:35
Jeg afventer lige nu svar fra Samsung. Mon ikke vi ved mere i morgen.
Maestroelite skrev:Nej desværre ikke endnu. Vi lægger altid artikler online på forsiden, så jer brugere kan komme med forsalg til testenRasmus Larsen skrev:Vi afventer stadig. Jeg prøver at rykke for en dato igen.Øv, sløve Samsung!![]()
Jeg afventer lige nu svar fra Samsung. Mon ikke vi ved mere i morgen.
14 jun 2011, 17:35
westahn skrev:kunne det ikke være smart med en test af en 64", som burde være en bedre skærm pga. en dybere sort? Der kommer vel masser af test af 51"enDet er desværre ikke altid muligt at få en specifik tommestørrelse ind, da det afhænger lidt af hvad producenterne har stående. Men jeg skal se hvad jeg kan gøre,
14 jun 2011, 22:16
Iflg. pålidelige kilde, så er forskellen imellem Samsung PS51D8005 og PS50C7705 ikke noget at skrive hjem om, hvis vi snakker ren billedekvalitet. Samsung har åbenbart kun haft fokus på Smart-Tv delen. Og som det også var med PS63C7705, så er billedekvaliteten, en del bedre på PS64D8005 end på PS51D8005.
Samsung 55HU7505
14 jun 2011, 22:29
samsung må da også være interesseret i at få et flot testresultat/god omtale - det vil de jo netop ikke få, hvis de ikke er kommet videre med f.eks. ps51d8005 (sammenlignet med testen af ps50c7705) og f.eks. sortniveauet er stadig er langt efter Pansonics bedre modeller i samme størrelse. Så hellere lade en model der kommer tættere på eller måske matcher konkurrentens teste, så de virker stærkere? alt andet ville da være dårligt "spillet" af dem 
14 jun 2011, 22:47
westahn skrev:samsung må da også være interesseret i at få et flot testresultat/god omtale - det vil de jo netop ikke få, hvis de ikke er kommet videre med f.eks. ps51d8005 (sammenlignet med testen af ps50c7705) og f.eks. sortniveauet er stadig er langt efter Pansonics bedre modeller i samme størrelse. Så hellere lade en model der kommer tættere på eller måske matcher konkurrentens teste, så de virker stærkere? alt andet ville da være dårligt "spillet" af demTvivler . Samsung har feks hidtil sat tungt på LCD markedet uden at lave specielt gode TV . Først med D8005 har de præsteret noget der ligner en testvinder på billedkvalitet. Med andre ord har de med design,pris og markedsføring stimuleret en kæmpe målgruppe, - og slet ikke behøvet at jagte det bedste billede.
14 jun 2011, 23:06
Lennon, er helt enig i hvad du skriver - men det ville da være de nemmeste point at hente for dem, bare at levere et tv alle taler om performer bedre i den største udgave - tror ikke man skal undervurdere hvor mange der læser tests her på siden, og jeg fravalgte da direkte ps50c7705 pga. det jf. testen her ikke havde en ret dyb sort, sammenlignet med panasonic. Jeg syntes at ps64d8005 er meget interessant fordi at det er til at betale og ca. 10.000 kr billigere end et vt30 i samme (65") størrelse
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto