25 jan 2007, 23:56
Hej, jeg er både ved at købe ny skærm (NEC 20WGX2 PRO) og ny computer og her er valget af grafikkort faldet på 8800GTX, MEN når man ser på kortes specifikationer er opløsningen 1680*1050 ikke nævnt! Jeg har set specifikationerne på SHG.dk som er en ret pålidelig side, og kan desværre ikke finde nogen andre sider på nettet hvor alle de opløsning som kortet understøtter er nævnt. SHG er opbygget sådan at jeg desværre ikke kan linke direkte men I kan gøre følgende for selv at finde dem:
shg.dk - Vælg: Saml selv din PC - Vælg: Intel Pentium 4 (socket 775) - Vælg: et 8800GTX under grafikkort, producenten er underordnet. - tryk på det lille "i" der er lige til højre for kassen hvor man valgte grafikkortet - tryk på fanebladet "Specifikationer" så er alle skærmopløsningerne opremset ... men ikke 1680*1050 ...
jeg håber virkelig at det her en joke/fejl af en art...
shg.dk - Vælg: Saml selv din PC - Vælg: Intel Pentium 4 (socket 775) - Vælg: et 8800GTX under grafikkort, producenten er underordnet. - tryk på det lille "i" der er lige til højre for kassen hvor man valgte grafikkortet - tryk på fanebladet "Specifikationer" så er alle skærmopløsningerne opremset ... men ikke 1680*1050 ...
jeg håber virkelig at det her en joke/fejl af en art...