Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af huxi
Hej.

Jeg kan læse mig frem til at Plasma-TV'et Samsung PS50C7705 er en ret populær model, og der er mange der ejer TV'et herinde. Jeg kunne personligt rigtig godt tænke mig TV'et, men min økonomiske situation er desværre ikke til at købe det fra nyt lige p.t. Derfor tænker jeg at der muligvis kunne være en sjæl herinde der ville af med sit Samsung PS50C7705. Hvis det er tilfældet er jeg meget interesseret :-)

Mvh Jens
Af hafn
Hej

jeg overvejer at sælge mit.
det er fra slutningen af december, og jeg har 2 stk 3D briller.

hvad vil du gi?
Af JesperAndersen
- og hvis du ikke bor på Århus-kanten, men derimod på sjælland, så er jeg også potentiel sælger af mit Samsung PS50C7705 incl. 3 stk. briller. Der er tale om en Dansk model med tilh. Samsung Prestige garanti, købt i dec. 2010. Har org. emballage, og det står som nyt. ('er kommet lidt til penge, og kunne godt tænke mig modellen nyere...og større)

Send mig en PB om det har din interesse

MVH
Jesper
Af huxi
Rent geografisk er hverken Århus eller Sjælland optimalt, da jeg bor i Sønderjylland. Jeg er dog villig til både at køre til Århus eller Sjælland for at hente TV'et.

Spørgsmål til jer begge:
Har du kvitteringen til TV'et?
Står TV'et fuldstændigt som nyt, eller der ridser mv.?

Spørgsmål til JesperAndersen:
Hvad indebærer SamsungPrestige garanti, og hvilken merpris har det haft?
Så vidt jeg husker medfølger 2 stk. 3D briller når man køber TV'et. Hvilken merpris har det sidste sæt haft?

Mvh Jens
Af hafn
Jeg har passet rigtig godt på mit, så ingen ridser eller andre skavanker.
Det har stået på fod hele tiden.
jeg har kvittering på det også.

Samsung prestige service, er noget samsung tilbyder på alle fladskærme over 40" og følger gratis med. det er supr god service fra samsung, så hvis der sker noget med tv'et ringer man nare til samsung, så kommer de ud på din adresse og laver tv'et.

Der følger 1 stk 3d brille med til tv'et når man køber det. og jeg købte så et ekstra par
Af huxi
Lyder fint.
Hvad havde du tænkt dig mht. pris?
Af huxi
Siden hafn ikke har svaret søger jeg stadig et Samsung PS50C7705.
Af lobstercrew
hvis der er nogen i nærheden af silkeborg som sælger kunne jeg godt have interesse. Selvfølgelig givet at prisen skal være fair og tvet intet fejle
Af iznogood
Hvis du stadig er interesseret vil jeg gerne sælge mit. Der er et par briller med og slim vægophæng. Bor ved Randers. Købt i april i Elgiganten for 9.600,- + beslag 400,-. Sælges samlet for 7.500,-