Log ind med sociale netværk
25 maj 2011, 16:28
Kan ikke lige overskue om den er blevet foreslået før, men den nye fra Samsung, PS64D8005, var da også et bud. Den sniger sig lige over 20K, men som du selv siger, "den kan jo smutte"
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2710560/ ... 22;&sort=4
http://www.pricerunner.dk/pl/2-2710560/ ... 22;&sort=4
10 jun 2011, 11:52
En lille status:
Vi venter stadig på at få pengene fra hussalget, så jeg har stadig ikke bestilt noget tv. Med den fart det går i, så bliver det vel en hel anden model
Jeg var forresten i Ikea og der havde de et rullegardin som skulle stoppe "genskin stråler" men lade alt andet lys komme igennem. Har i nogen erfaring med det?
Vi venter stadig på at få pengene fra hussalget, så jeg har stadig ikke bestilt noget tv. Med den fart det går i, så bliver det vel en hel anden model
Jeg var forresten i Ikea og der havde de et rullegardin som skulle stoppe "genskin stråler" men lade alt andet lys komme igennem. Har i nogen erfaring med det?
10 jun 2011, 13:21
Hvis du kan handle Samsungs PS64D8005 ned i 20k, - eller strække budgettet en anelse, så vover jeg den påstand,at du ikke får synligt bedre billedperformance overhovedet i 2011.Uanset brand,teknologi og pris . . ! Og tro mig, den er IKKE for stor til afstanden .
10 jun 2011, 19:45
Jeg har prøvet nævnte gardiner fra IKEA og dem skal du holde dig fra hvis du har meget lys i stuen. De tager lige toppen af sollyset, men ikke noget der mindsker refleksionerne. Jeg har en 140'er og en 80'er bredde stående som du må få hvis du selv vil hente dem i Søborg.
11 jun 2011, 10:57
Du kan få nogle rullegardiner, der stopper ALT lys, hvis det da lykkes dig at hænge dem, så lyset ikke kan slippe ud i siden af dem.
Det er ikke specielt hyggeligt at sidde i en stue med dem rullet ned, men de er da meget nyttige, hvis du vil se film i dagstimerne.
Det er ikke specielt hyggeligt at sidde i en stue med dem rullet ned, men de er da meget nyttige, hvis du vil se film i dagstimerne.
Mangler hifi... - og penge til hifi!
16 jun 2011, 21:25
Kik forbi elgiganten of se på 55" d6755 til 18900,- kr. det er deres ekslusivmodel den er identisk med d8005 untagen på rammen og hz d8 har allu ramme og cms 800hz ( svarre til 400hz)
d6755 har plast kant (men pæn) og cms 400hz svare til 200hz
Alle andre funktioner er identiske
Men billede mæssig er le850n et bedre tv men har desværre haft end of life og produceres ikke mere.... Og den's afløser kommer først omkring september og kommer til at koste væsentligt mere end 20000
d6755 har plast kant (men pæn) og cms 400hz svare til 200hz
Alle andre funktioner er identiske
Men billede mæssig er le850n et bedre tv men har desværre haft end of life og produceres ikke mere.... Og den's afløser kommer først omkring september og kommer til at koste væsentligt mere end 20000
16 jun 2011, 21:46
D6755 og D8005 er IKKE det samme. Der tror jeg at ham sælgeren har forsøgt at bilde dig noget ind. D8005 og D7005 er identisk rent teknisk men med forskellig ramme. Når du kommer i 6'serien er der anden indmad i.
12 jul 2011, 20:56
Hej alle sammen. Undskyld at jeg ikke har fået svaret i tråden, men flytning og arbejde har taget al min tid og energi :/
Det ser desværre ud til, at indkøbet kommer til at vente til efteråret/vinter da vi har brugt mange penge på møbler og nye senge.. Det er dyrt at flytte.
Torben Rasmussen: Kan man korte af de gardiner? Jeg bor på Falster, så jeg kommer desværre ikke lige forbi. Ellers kunne vi godt have fundet ud af noget med en cola
Mysen: Vi har købt mørklægningsgardiner til soveværelserne, men jeg får nok ikke lov at hænge dem op i stuen… Medmindre jeg vil nøjes med ketchupmadder
Det ser desværre ud til, at indkøbet kommer til at vente til efteråret/vinter da vi har brugt mange penge på møbler og nye senge.. Det er dyrt at flytte.
Torben Rasmussen: Kan man korte af de gardiner? Jeg bor på Falster, så jeg kommer desværre ikke lige forbi. Ellers kunne vi godt have fundet ud af noget med en cola
Mysen: Vi har købt mørklægningsgardiner til soveværelserne, men jeg får nok ikke lov at hænge dem op i stuen… Medmindre jeg vil nøjes med ketchupmadder
12 jul 2011, 21:59
Hvis du ikke er født med 10 tommelfingre, så kan der godt kortes af gardinerne, men det er jo rullegardiner, så man kan jo blot lade være med at rulle dem helt ned...
Hvis du mener i bredden, så er svaret klart nej. Jeg har dog smidt ophænget væk til den ene nu, så der er ikke så meget sjov ved gardinerne længere.
Hvis du mener i bredden, så er svaret klart nej. Jeg har dog smidt ophænget væk til den ene nu, så der er ikke så meget sjov ved gardinerne længere.
30 jul 2011, 20:05
Så genåbnes denne tråd. Elgiganten har deres 0% lån igen, så det hopper vi på.
Jeg hænger lidt i mellem disse 2 tv:
D8005 til 21.629kr.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ps64d8005
og
VT30 til 19.885kr.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... tx-p55vt30
Medmindre i har alternative forslag?
Jeg overvejer også en blueray afspiller og en soundbar... eller et "hjemmebiograf" set. Har i et forslag til det?
Da vi har 2 små/mindre børn er subwoofer ikke så nødvendigt
Har kikket på et med trådløse baghøjtalere, men æder de batteri hurtigt eller...? De skal vel have strøm?
De har en blueray afspiller i avisen som også kan optage tv på en 250GB harddisk. Den kunne evt. afløse min Kiss, men man kan så ikke se dvd/bd og optage samtidigt.
Jeg hænger lidt i mellem disse 2 tv:
D8005 til 21.629kr.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ps64d8005
og
VT30 til 19.885kr.
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... tx-p55vt30
Medmindre i har alternative forslag?
Jeg overvejer også en blueray afspiller og en soundbar... eller et "hjemmebiograf" set. Har i et forslag til det?
Da vi har 2 små/mindre børn er subwoofer ikke så nødvendigt
Har kikket på et med trådløse baghøjtalere, men æder de batteri hurtigt eller...? De skal vel have strøm?
De har en blueray afspiller i avisen som også kan optage tv på en 250GB harddisk. Den kunne evt. afløse min Kiss, men man kan så ikke se dvd/bd og optage samtidigt.
30 jul 2011, 20:30
VT30 er jo toppen af poppen 
Og så kan du jo få Avatar 3D 8)
Men igen hvis du kigger på testene herinde, kan du jo se at de har lidt forskellige "svagheder" så det er måske et spørgsmål om hvad du synes er flottest i sidste ende.
Du får dog en del flere tommer i Samsungén, men Panasonic har altså tronen indenfor Plasma idag
Og så kan du jo få Avatar 3D 8)
Men igen hvis du kigger på testene herinde, kan du jo se at de har lidt forskellige "svagheder" så det er måske et spørgsmål om hvad du synes er flottest i sidste ende.
Du får dog en del flere tommer i Samsungén, men Panasonic har altså tronen indenfor Plasma idag
LG 50PZ750W
NAD T744
Dali Lektor 1
Sony Sub, med udskiftet enhed
PS3
Boxee
CA-Modul med boxerkort
Og selvfølgelig er det hele kabel forbundet.
NAD T744
Dali Lektor 1
Sony Sub, med udskiftet enhed
PS3
Boxee
CA-Modul med boxerkort
Og selvfølgelig er det hele kabel forbundet.
30 jul 2011, 21:02
Det er tommerne, der skal afgøre det. Vil du få glæde af den større model eller ej? Man skal også huske, at akilleshælen på D8005, sortniveauet, jo altså kun gølder 51" modellen. Efter sigende er det samme historie som sidste år, og Panasonic vil derfor ikke være langt foran på dette punkt, når der sammenlignes med 64"-eren, selv om de to tests skriver det. VT30 er dog stadig det bedste tv af de to, men de er temmelig tæt, og hvis du alligevel mener, du har plads til 64"....
Mangler hifi... - og penge til hifi!
31 jul 2011, 19:47
Godaften herinde
.
Nå. Nu fik konen fat i avisen fra elmutanten og så det Sony kdl55ex720bn til ca. 12K. Hun syntes at vi "godt kan nøjes" med det
. Testen af det ser da også fin ud, men er der forskel på kdl55ex720 og BN modellen? Sony vil ikke vise mig det uden at jeg skal oprette en bruger.
En af ufordelende er, at det ikke kan hænge så tæt på væggen, men det betyder ikke så meget da det skal hænge mellem nogle skabe.
Havde i nogle forslag til højtalere/BD afspiller/hjemmebiograf?
Tak for svarende/hjælpe indtil videre. Det er lækkert at i gider blive ved med at hjælpe 8)
Nå. Nu fik konen fat i avisen fra elmutanten og så det Sony kdl55ex720bn til ca. 12K. Hun syntes at vi "godt kan nøjes" med det
En af ufordelende er, at det ikke kan hænge så tæt på væggen, men det betyder ikke så meget da det skal hænge mellem nogle skabe.
Havde i nogle forslag til højtalere/BD afspiller/hjemmebiograf?
Tak for svarende/hjælpe indtil videre. Det er lækkert at i gider blive ved med at hjælpe 8)
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto