Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Rame
^^ jeg har kig på 2 skærme men ved ikk hvilken jeg skal vælgså kunne godt bruge noget hjælp:D de skal være gode at spille spil på.

valget står mellem:

denne her asus http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=240524
ASUS MW221U

og

denne her samsung http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=233721 Samsung SyncMaster 225BW

og

http://edbpriser.dk/Products/Listprices ... adID=89004
ViewSonic VX2235wm

hvis andre har en 22 tommer skærm som de synes er bedre til ca. samme pris er de velkommen til at poste den:)

har lige et siddste spørgsmål: har hørt noget om at mange skærme snart vil falde i pris fordi der kommer nogle nye er det rigtigt?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
har hørt noget om at mange skærme snart vil falde i pris fordi der kommer nogle nye er det rigtigt?
Det sker altid. De gamle modeller falder typisk i pris, når der kommer nye.

Er du fast bestluttet på en 22 tommer skærm? Du skal være opmærksom på, at de er baseret på TN paneler, ligesom mange 17 og 19 tommer skærme.

Derudover så vil jeg anbefale dig at søge lidt på modellerne her på forummet - eventuelt med vores søgefunktion. Der står en del om specielt Samsungs model.
Af Rame
Rasmus Larsen skrev:
har hørt noget om at mange skærme snart vil falde i pris fordi der kommer nogle nye er det rigtigt?
Det sker altid. De gamle modeller falder typisk i pris, når der kommer nye.

Er du fast bestluttet på en 22 tommer skærm? Du skal være opmærksom på, at de er baseret på TN paneler, ligesom mange 17 og 19 tommer skærme.

Derudover så vil jeg anbefale dig at søge lidt på modellerne her på forummet - eventuelt med vores søgefunktion. Der står en del om specielt Samsungs model.
ok men ved du hvornår der kommer nye modeller?

ja det skal være en 22 tommer skærm.

har læst meget om samsung skærmen men har både hørt at dens farver er gode men også at de er kedelige og noget andet om den, så jeg bliver lidt i tvilv om hvor god den er?
men kunne mest tænke mig et svar på hvilke af disse 3 skærme der er bedst eller om der er en anden 22 tommer til ca. samme pris som er lige så god:D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
I vores brugeranmeldelser er der allerede en test af 22" skærme som du kan læse. Bedre bliver det nok ikke i denne omgang - vi er ikke specielt begejstrede for 22" skærmene generelt idet de ikke byder på noget nyt ift. forrige generation ud over at bringe større og dårligere skærme ind i +20" segmentet.
Af Rame
yakken skrev:I vores brugeranmeldelser er der allerede en test af 22" skærme som du kan læse. Bedre bliver det nok ikke i denne omgang - vi er ikke specielt begejstrede for 22" skærmene generelt idet de ikke byder på noget nyt ift. forrige generation ud over at bringe større og dårligere skærme ind i +20" segmentet.
ok tak har kigget anmeldelserne igennem:D

et sidste spørgsmål ved i hvornår de nye modeller kommer?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
De fleste 22 tommer skærme er kun lige lanceret, så jeg tror ikke du skal forvente nye modeller i 22 tommer segmentet fra de producenter, der allerede har skærme på markedet, lige foreløbigt.