Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af lennon
DavidHimself skrev:
Jeg overvejer virkelig kraftigt at købe PS51D8005'eren, efter at have set den til under 12 kilo!!!
De første indikationer tyder også på, at Samsungs topplasma stadig er bedre på rå billedkvalitet end deres D8005/D7005 LCD . Og til under 12k for et 51" skal man i min verden have et specifikt LCD behov for at vælge den noget dyrere, og samtidigt 18% (?) mindre 46D8005 .Men designet er godt nok topdollar (B
Af TOTAL_AbeHale
StoreSol skrev:Og du vil stadig ikke ud med butikken? Så vi andre ved hvem der er villige :)
[/quote]

StoreSol - Jo det kan du tro, troede faktisk ikke man måtte "hænge" butikker ud herinde. Men det var i Bilka i Herning, ved ikke om de er ekstra villige disse dage, da de jo holder stor åbningsfest.
Af StoreSol
Super

Tak for det, kunne ikke forestille mig, det var imod reglerne, men jeg ved det skam ikke.

Skulle faktisk forbi tilst imorgen (Bilka) og måske købe, så må vi se hvad de siger.

//storesol
Af purtsak
noxity
den der med en fortjeneste på ca 9% den tror jeg slet ikke på
Af Expert Jyderup
noxity skrev:Tror ikke du får dem under de 13.999kr i øjeblikket. De ved at det er en god pris for dig, og hvis de går meget længere ned, så tjener de stadigvæk penge, men det vil være så lidt, at risikoen for at tabe penge i sidste ende er for stor.

Man arbejder jo typisk med en fortjeneste på ca. 9% for at det kan betale sig at sælge et produkt, og kun når butikkerne er rigtig presset vil de gå under deres grænse. Den variere selvfølge fra butik til butik, alt efter hvor langt nede de kan holde deres udgifter.
Hvorfra har du det udsagn med avancen? Arbejder du selv i branchen eller hvordan?
Af Købmanden
Slot skrev: 15490 kr er sgu billigt. Det koster ellers normalt 20000 kr.

Gad vide om 55VT30Y
også snart kan handles "billigt"
Arh den ligger vel omkring 17.000 ed fleste steder for 50" :) Men stadig - at "prutte" den ned 1.500,- bare ved at ringe til dem han ville handle med, og være lidt frisk.

Jeg kan kun anbefale at ringe rundt og høre ad - det handler om at være lidt fremme i skoene uden at være ubehagelig. De fleste er interesseret i en go' handel - både forhandlere og forbrugere.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
TOTAL_AbeHale skrev:
StoreSol skrev:Og du vil stadig ikke ud med butikken? Så vi andre ved hvem der er villige :)
StoreSol - Jo det kan du tro, troede faktisk ikke man måtte "hænge" butikker ud herinde. Men det var i Bilka i Herning, ved ikke om de er ekstra villige disse dage, da de jo holder stor åbningsfest.
Du må meget gerne dele gode tilbud med andre i forum, dvs. linke til forhandlere og deres produkter. Det vi ikke vil have er, at forhandlerne selv (eller deres medarbejdere) reklamerer for deres produkter her i forum.

Faktisk så opfordrer vi jer brugere til at dele erfaringer med navngivne forhandlere i vores "Forhandlere"-sektion her i forum. Der er tradition for at dele negative erfaringer i sådanne fora, men positive kommentarer er mindst ligeså velkomne - herunder muligheden for at gøre en god handel.
Af noxity
Arbejder og arbejder er så meget sagt. Ikke som mit primære. Mener bare at kunne huske de 9 % som grænsen. Dette er selvfølgelig afhængig af butikken, og jeg kan på ingen måde redegøre for tallet. Det kom som sagt fra hukommelsen :)

Men ud fra reaktionen, da det da godt være det er helt i hegnet ? :D
Brugeravatar
Af MigSelv
yakken skrev:
TOTAL_AbeHale skrev:
Du må meget gerne dele gode tilbud med andre i forum, dvs. linke til forhandlere og deres produkter. Det vi ikke vil have er, at forhandlerne selv (eller deres medarbejdere) reklamerer for deres produkter her i forum.

Faktisk så opfordrer vi jer brugere til at dele erfaringer med navngivne forhandlere i vores "Forhandlere"-sektion her i forum. Der er tradition for at dele negative erfaringer i sådanne fora, men positive kommentarer er mindst ligeså velkomne - herunder muligheden for at gøre en god handel.
Stort set alle ved vel, at producenter/forhandleres aftaler om priser er ulovlige. Alligevel medfører det, at butikker der yder en god rabat, hurtigt får på puklen, af andre medlemmer i kæden.
Seneste eksempel var da en butik måtte trække i land, efter "for gode priser", i forbindelse med et samkøb.
Dertil kan så lægges egne erfaringer, og sikkert også andre købere der har fået en god pris.
Med det in mente, kan oplysning om gode priser, desværre ødelægge det for både butik og kunde.
Længe leve friheden til selv at fastsætte priser.
Af StoreSol
Kunne dælme ikke få dem længere ned end 14500.-

Han kunne ellers fint se i systemet at der var solgt en skærm til 13000 i Herning :), og han ringede da og til chefen for at spørge om at han måtte gå ned på prisen, men fik et nej. Øv for mig, der forlod butikken uden skærm idag.

Overvejer lidt om jeg så skal tage derud i morgen og købe den, kunne låne alle pengene 100% rente og gebyrfrit over 20 mdr. Samlet tilbagebetaling = 14500.- ok lån må man sige :)

Ellers. Jeg noget fristet af den billigere ue46d6515 (den hvide)