Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af mbm
Skal have nyt til LG 60PZ570W... Dette har jo stik bagudvendt, men vil man ikke kunne fixe det ved hjælp af 90 graders stik? Og hvilket væg beslag kan benyttes for at få mindst mulig afstand mellem TV og væg ?
Af mbm
Er her ingen som kan hjælpe her?
Et tv med bagudvendte stik, så tæt på væg som muligt.
Af Mysen
Jeg ved ikke hvilket, du skal købe, men du skal lede efter et super slim beslag med ekstra afstandsstykker, så der er mulighed for at hænge tv'et både 1 og 2 cm fra væggen.
Jeg ved ikke om HDMI portene er parallelle somde var på 2010 modellerne, men hvis det er tilfældet, skal du være opmærksom på, at du kun får to ledninger i rækken af porte. En med 90 graders vinkel og en med 270 graders vinkel. Desuden skal du have et vinklet antennestik.
En af mine venner har sit LG med bagudvendte stik ind til væggen med netop sådan et beslag, jeg snakker om, men jeg ved ikke, hvor det er fra. Vær dog opmærksom på at scart og komponent kabler aldrig kommer helt tæt, med mindre du køber en dyr boks.

Dette beslag får den 2,4 cm ind til væggen. Det er nok, hvis du ikke har scart eller komponent. Av cables har også et billigt beslag, der får den 0,8 cm til væggen, men det betyder nok, at du selv skal skaffe afstandsstykker, for 0,8 cm er ikke nok.