Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TobieDk
Hey

For en uge siden fik jeg købt et EX721 efter råd fra en sælger i Elgiganten, der kunne fortælle mig at det kunne det samme, som Samsungs Smarttv.

Han viste mig menuen og der kunne jeg godt se at der både var sputnik og i love film.

Da jeg kom hjem, og fik sat det til, fandt jeg ud af at i love film kun er trailere på film og sputnik kun er deres serier.

Er det muligt at leje film, direkte fra fjernsynet fra et EX721? I følge sælgeren skal man op i ue40d700 eller derover fra Samsung, for at få Smarttv på en 40" fladskærm, kan det virkelig passe?

Er ellers overordnet ret glad for det, men en af grundene til at jeg købte Sony'et og ikke Samsung der var 2000 billigere var det her med at kunne leje film direkte fra fjernsynet.

PS. Kan de passe at man ikke kan streame ISO over DLNA?
Af TobieDk
TobieDk skrev:Hey

For en uge siden fik jeg købt et EX721 efter råd fra en sælger i Elgiganten, der kunne fortælle mig at det kunne det samme, som Samsungs Smarttv.

Han viste mig menuen og der kunne jeg godt se at der både var sputnik og i love film.

Da jeg kom hjem, og fik sat det til, fandt jeg ud af at i love film kun er trailere på film og sputnik kun er deres serier.

Er det muligt at leje film, direkte fra fjernsynet fra et EX721?
I følge sælgeren skal man op i ue40d700 eller derover fra Samsung, for at få Smarttv på en 40" fladskærm, kan det virkelig passe?

Er ellers overordnet ret glad for det, men en af grundene til at jeg købte Sony'et og ikke Samsung der var 2000 billigere var det her med at kunne leje film direkte fra fjernsynet.

TobieDk skrev:Hey

Er det muligt at leje film, direkte fra fjernsynet fra et EX721? I følge sælgeren skal man op i ue40d700 eller derover fra Samsung, for at få Smarttv på en 40" fladskærm, kan det virkelig passe?

Ja ISO kan ikke streames via DLNA.
Brugeravatar
Af azrael
Expert Jyderup skrev: Ja ISO kan ikke streames via DLNA.
Og det er selvfølgelig fordi ISO ikke er et videoformat, men et "discformat". Ment på den måde at en ISO fil typisk er et image af en CD, DVD etc.
Af TobieDk
Mange tak for jeres svar.

Tror i at det er sandsynligt er der inden for forholdvis kort tid, kommer en lignende service, som f.eks. yousee cinema eller SF any time, til Sony's bravia?

Er den en anden måde, at få en film fra en computer til at afspille på mit fjernsyn? En måde er at tage en divx og så overføre den til en usb-stik, men vil være federe at bruge dlna, når nu det er der :) Jeg prøvede også med en mp3, den kunne heller ikke afspilles, er der nogle begrænsninger for, hvad man kan afspille via dlna?
Af selliah
Der står i din manual hvad DLNA systemet i netop dit tv understøtter, mp3 skulle nu meget gerne være understøttet.
Ellers kan du jo købe en medieafspiller som Boxee :)