Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle venlige mennesker!

Hør engang: Jeg har lige fået et dejligt Samsung UE32D755 ind af døren og vil gerne streame film fra min almindelige kontor PC til den. Jeg HAR fundet tv og knyttet den til som "ny hardware" og jeg kan godt finde henholdsvis Windows 7 hjemmenetværk eller DVB-Server på Source på tv... men... når jeg prøver at streame noget via den indbyggede tv-klient siger den konsekvent "ugyldig fil" eller noget i den dur (og det passer altså ikke, for jeg har afspillet filerne via en ekstern HD forinden). Jeg burde da kunne streame (trådløst) uden problemer, når jeg nu kan gå ind på de delte filer fra tv'et... Right? :)
Senest rettet af EtherealDesert 27 maj 2011, 18:27, rettet i alt 1 gang.
Af Nicklas A
Det kan være et problem med streame HD film trådløst, jeg oplevede også problemer da jeg brugte PS3 media server..

Jeg løste mit problem med at købe en boxee box, og den kan varmt anbefales, nem at have med at gøre, bruger ikke særlig meget strøm og fylder ikke særlig meget :)
Af thcleaner
det kan være din computer der er for langsom og dit trådløse netværk
Af Michael P
Eller dine Codecs der er ringe/indstillet forkert ;)
Men generelt så synes jeg du skulle tage og sætte et kabel i den, hvis du har mulighed for det. Ps3éren understøtter 1000mbit, og fra computer til en switch/hub der også understøtter det, så hakker det ihvertfald IKKE :) Men 100 Mbit er også fint.
Men prøv at finde en guide, jeg har ikke lige læst om man må smide links herinde, eller kan du smide mig en pm, så har jeg link til en dansk guide til opsætning af codecs, til brug med PSM ;)