Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af morra19
Mandag morgen kl. 08 var der 50+ på deres hjemmeside kl. 10 var der +25, og da jeg endelig tog mig sammen og bestile kl. 13 var der +5, da jeg kom hjem fra arbejde stod der udsolgt. Men der står at de enkelte butikker stadig har nogen på lager.
Af tmf
Hej alle sammen. Bruger lige denne tråd til et spørgsmål, håber det er i orden:) Jeg har lige fået anskaffet mig et Lg 42 le850N fra Elgiganten.
Har sat fjernsynet til Ekspert1 som anvist på siden. Mit spørgsmål er : Hvordan går jeg ind og ændre på sort niveau og xvYCC I ekspertbetjening? Håber I flinke folk kan hjælpe mig...
Af BlaZZo
Kan godt se det nærmest er umuligt at få fat på det tv :(

Må prøve at ringe ud til min lokale El giganten imorgen så.
Af BlaZZo
Igår skete det at Yousee jo ændrede på deres tv signal, det gjor at jeg skulle hjem til mine forældre og ændre deres kanaler. Jeg søger så på alle kanaler, men til min store overraskelse, så kommer DR 1 HD ikke op ved ny kanal søgning, TV2 Lorry kan jeg heller ikke finde, men det ser ud til alle andre kanaler, DR 3, TV3 osv kommer i en ny søgning.

Hvad fanden kan det være ??

En anden ting som jeg heller ikke fatter ved Tvet, når jeg er inde i Analog tv, kan jeg flytte mine kanaler frem og tilbage som jeg vil have dem, men den mulighed ser jeg ikke under Digital TV..

Men det vigtigste nu, hvordan fanden får man DR1 HD frem, kan jo ikke gøre andet end at søge...