Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af conspicuus
Jeg købte et TX-P42GT20E i starten af året og er helt vild med det. Jeg har dog nogle spørgsmål og modsat computere, mobiler, tablets m.v. synes der ikke og være mange steder man diskutere funktioner i tv'er. (eller også har jeg bare ikke fundet dem)

Mine spørgsmål går på to ting. Den første er at jeg fik vist favoriter i butikken, så man selv kan bestemme kanalplaceringen. Det virker bare kanon. Eneste problem er ved brug af PVR går fjernsynet tilbage til DVB-C menuen. Kan dette undgås?

Det andet er når man starter en tilsluttet pc (mediecenter) skifter fjernsynet automatisk til den, under opstart. Kan dette ligeledes undgås?

Hvis der er nogen som har svar på dette eller kender en god hjemmeside (foruden denne) hvor man snakker om funktioner i fjernsyn, vil jeg blive glad.
Af Nicklas A
Kan ikke svare på det hele.

Men hvis du har din comp. sluttet til tv´et via HDMI kabel. Skal du ind og slå HDMI kontrol fra.

Hvor man lige gør det på din opsætning ved jeg ikke.
Men tror det er på din computer du skal finde instillingen..
Af conspicuus
Hej Nicklas.

Tak for svaret. Jo der er vist noget med HDMI kontrol et eller andet sted i Nvidias setup. Det prøver jeg. Tusind tak for hjælpen.