Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Tobbi
hejsa

jeg har gået og overvejet at skifte min monitor ud med et 32" HD TV...

Jeg spiller rimelig meget, alt lige fra shooters til MMO's og RTS m.m. Fx Portal2, Crysis, Wow, osv.
Jeg er dog kun "casual" gamer det betyder ik det store for mig hvis det ikke er helt optimalt til COD eller BAttlefield, men det skal stadig være acceptabelt at se på...

Jeg har et Panasonic G10 42" TV som jeg har prøvet at spille på, og det var ikke helt tosset men det er lidt for stort hvis man sidder lige foran.

Derfor tænkte jeg at et 32" måske ville være optimalt til skrivebordet :)

Jeg er bare bange for jeg kommer til at købe noget forkert... hvis det ikke er til at holde ud at kigge på, køber jeg hellere en alm monitor som har den rigtige opdatering til spil osv...

er der nogen som har erfaringer med TV til gaming ??
er der noget man skal være opmærksom på eller skal man bare holde sig til alm. pc monitor til gaming ??

har fx kigget lidt på Sony's TV.
http://www.sony.dk/product/t32-ex-series/kdl-32ex720
Af maskus
Shiiit, jeg sidder 1 meter fra mit 50" når jeg spiller Medal of Honor, og det er meeeeeega fedt; men sådan er vi så forskellige, he he.

Jeg tror desværre, du får svært ved at finde et super godt TV i 32" til konsol, hvorimod, hvis du kan bruge 42" så finder du nogle fede skærme med lavt inputlag...'

mvh. martin
Af Tobbi
nu skal det ikke bruges til konsol, men til PC gaming.

Kan heller ik lige se hvorfor der skulle være forskel på 32/42" med hensyn til input lag :)

slet ingen der har erfaring med PC gaming på tv ? :)
Af SEOMaster
Jeg gamer WoW på mit 32" fullHD tv fra LG.. det kører smertefrit, men billedet er ikke som på en computerskærm, det skal du bare lige have i mente :)
Af THM
samsung 32" le535 skulle have lavt inputlag, og være velegnet til gaming :)