Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej alle

Tak for et super forum med mange gode oplysninger

I forbindelse med huskøb har jeg langt om længe fået grønt lys til udskiftning af det gamle billedrørs fjernsyn - RIP Sony 32"

Jeg har bestilt et Panasonic 50GT30E i Tyskland, som jeg håber snart lander på min adresse. ca. 11000,- inkl. fragt ved alternate.de.

Herudover har jeg købt et HDMI kabel 3m og planlægger at købe et VESA vægbeslag ved Thansen til 180 kr og en PS3 slim 320 Gb, som blueray afspiller.

Hvad skal jeg ellers herudover anskaffe mig hvis jeg ønsker at se de gratis TV-kanaler? antenner + kabler + div.

Det skal siges at TV'et er placeret i en kælder, så det er vel ikke optimale forhold for en stueantenne.

Jeg vil også meget gerne have anbefalinger omkring 3D-udstyr. Både indkøb af briller og film.

Jeg går ud fra at setup'et er klart til 3D med en PS3 og en 3D-film.

Den sidste enhed jeg mangler at få styr på er en forstærker til lyden, hvor jeg har et par fine B&W højttalere med subwoofer.

Jeg regner med at bruge omkring 6000,- på forstærkeren, så hvis I kan anbefale en så kom endelig med forslaget. Jeg går ud fra at der alene skal anvendes et HDMI kabel imellem forstærker og PS3.

På forhånd tak for eventuelle indlæg
Af Marlowe
Hey :) Jeg ved ikke så meget om det du spørger om, men mht. hjemmebif og forstærker kan du måske finde nogle svar i forumet hos http://www.recordere.dk.