Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tommels
Hejsa
Jeg et sådan i bestilling, men venter stadig... Sidste nye er "worst case" levering i august!? Doh!
Min svoger har idag købt VT20 i Elgiganten og har hørt samme plade derfra - Det samme skræmmende info fra nu 2 forskellige butikker. Jeg er ved at gå kold... :(
Diverse webshop skriver 27/5 og 3/6 og ikke bekræftet osv.
Sidder der nogle derude der rent faktisk ved noget?! Jeg går snart i panik, mit gamle TV gik i stykker lige før påske... ;;)
Af tommels
Hørte yderligere sladder idag. Panasonic topmodeller VT30 og for den sags skyld GT30 vil frem over kun blive solgt igennem Panasonic centre.
Hvis det er sandt er det sikkert for, at begrænse dumpning af priser på diverse webshops??
Ikke desto mindre er netop VT30 50" på lager hos www.crtv.dk ifølge pricerunner
Af maskus
tommels skrev:Hørte yderligere sladder idag. Panasonic topmodeller VT30 og for den sags skyld GT30 vil frem over kun blive solgt igennem Panasonic centre.
Hvis det er sandt er det sikkert for, at begrænse dumpning af priser på diverse webshops??
Ikke desto mindre er netop VT30 50" på lager hos www.crtv.dk ifølge pricerunner
Jeg tror faktisk, at det samme "rygte" angik VT20. Personligt tror jeg det ville dræbe en stor del af salget af VT30. Jeg tror, at det er tomme rygter, der opstår eks. ud fra, at der i år er en nordisk model Y og en europæisk model E, hvorimod sidste års modeller var E-modeller, der solgtes i norden...
Brugeravatar
Af Inside
KT Radio / Expert fortalte mig at det kom d. 6. juni da jeg var forbi igår. Men hvor meget man skal ligge i det ved jeg sku godt nok ikke.... Men ja crtv.dk har den på lager, så vil man betale det de forlanger kan du få en nu ;)
Af DavidHimself
Mange begynder at få "de små" (42" - 55") på lager den 3. juni, mens at 65"eren kommer omkring den 15-16 juni!
Af tommels
Jeg har trukket i nogle "gamle" tråde der var til rådighed og har fundet den til under 16k, levering næste uge. Det må være vejen frem, bye bye webshops ;)