Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af SEOMaster
Hey folks!

Har I oplevet problemer med et optisk toslink kabel i et Panasonic X10? Jeg har lige købt et i går og det sidder fint i min receiver Onkyo 607, men i mit Panasonic X10 der sidder det fandme løst. Lige meget hvordan jeg vender og drejer det, så sidder det løst.. Lyden virker dog fint nok, og der er surround sound fra HD kanalerne, men undrer mig bare over stikket sidder så mega løst? :S .. Det nærmest hænger sådan ud fra udgangen på mit tv...

Det sidder så løst at man ikke kan tage fat i kablet og føre det i en kabelbakke midt under tv'et, og det kan da ikke være meningen? Er der noget jeg gør forkert?

Det er sgu underligt. Har prøvet begge ender nede i receiverens indgange og der sidder de fint, så det er nok ikke noget med kablet at gøre, lyder bare mystisk at tv'ets udgang er i stykker, for har aldrig brugt det. Sådan et kabel kan jo kun vende på en måde?

Håber på en kan hjælpe mig :)
Af Supergris
Nogle stik, skal du lige presse det ind, så det klikker fast....
Af SEOMaster
Supergris skrev:Nogle stik, skal du lige presse det ind, så det klikker fast....
Jeg synes godt nok jeg har presset til - tør næsten ikke at presse hårdere... Men jeg må jo bare prøve! Tak :)