Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af purtsak
min gamle tv har det ikke for godt så vil gerne skifte det ud med et billigt fuld hd tv bruger det mest til film fra min mac mini eller tv fra min parabol jeg har kigget på de her to http://www.cinemagic.dk/shop/samsung-le ... 6166p.html eller det her http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -tx-p42u30 jeg hælder nok selv mest til samsungen men hvis i har set et bedre bud på et tv i samme klasse så kom gerne med et bud på forhånd tak :)
Af purtsak
ps tvet må gerne værre større for her i huset bestemmer manden lol :D
Af purtsak
er der noget tv der er bedre til prisen ind samsung le40c655 tvet må max koste 4700kr med forsenelse det skal mindst være 40 tommer og skal være fuld hd om det er lcd led eller plasma det er jeg ligeglad med
Af purtsak
er der nogle der ved hvad forskellen på samsung le40c650 og le40c655 jeg kan nemlig ikke finde le40c650 på samsungs hjemme side men umiddelbart ligner det jo at de er ens
Af purtsak
le40c630 ligner os meget de andre nogle der ved forskellen da jeg nok bestiller idag kom nu frisk i kloge hoveder hehe :)
Brugeravatar
Af edinger
Er det for sjov, at du (1) uafladeligt opretter nye indlæg; og (2) konsekvent tilsidesætter dansk retskrivning?

Det forekommer en smule båtnakket.

No offense - som vi siger på nydansk.
Af purtsak
for det første er jeg mega dårlig til pc for det anden har jeg aldrig lært det med komma og punktum og når mit tv kan eksplodere til hver en tid vil jeg da gerne have hjælp hvis der nu er en tilbud jeg ikke har set jeg skal bruge et nyt tv nu og ikke om en uge eller måned jeg synes ikke jeg gør noget forkert og jeg må ærlig indrømme at du pisser mig mega meget af lige nu troede der var plads til alle herinde men folk som dig har åbenbart mere travelt med at brokke sig end at hjælpe og hvis det er irreterende så lad da forhelved være med at svare !:(
Af sofus81
Er ny herinde, så er lige med på en kigger :-)

Kunne ikke lade være med at kommentere dette indlæg, da jeg undrer mig over edinger's kommentar.

Ja, jeg kan godt se at purtsak har "fart" på, men nu kender jeg tilfældigvis en masse forskellige type mennesker (især gennem min uddannelse som pædagog), så jeg er vant til at "give plads". :-)

Jeg synes det er groft at kalde det for "båtnakket". Der findes masser af mennesker, der ikke er gode til at skrive, stave eller lave tegnsætning. Men det er ikke et tegn på at man er mindre værd.

Vi er alle forskellige og nogle mindre tålmodige end andre.....
Og ja....jeg ved godt at nogle tror de hjælper ved at skrive sådan, men nogle gange er det jo nok også bedst bare at læse, forstå og svare hvis man har noget relevant at sige....

Har kigget lidt rundt på forum'et, og synes til tider at folk kan være lidt snobbede i deres måder at svare på.
Der findes mange gode tråde, som kan give svar på de spørgsmål og situationer man står i, men til dem der har været herinde længe:
Husk lige at være lidt mere forstående overfor dem der er nye og som måske ikke lige er så "kloge" på det hele.

Og så vil jeg gerne vide om der er grænser for hvor mange tråde/indlæg man må lave????
Af Steen Bay
purtsak skrev:le40c630 ligner os meget de andre nogle der ved forskellen da jeg nok bestiller idag kom nu frisk i kloge hoveder hehe :)
C635/C655 er de danske versioner, og C630/C650 de engelske/europæiske versioner. C630/C635 har et mere mat (mindre reflekterende) panel end C650/C655. Du kan se en (ganske fordelagtig) test af C650 på hdtvtest.co.uk
Af purtsak
tak for hjælpen men le40c650 kan jeg får til 4000kr og le40c655 til ca 4600kr men er der ingen foreskel på de her 2
Af Steen Bay
purtsak skrev:tak for hjælpen men le40c650 kan jeg får til 4000kr og le40c655 til ca 4600kr men er der ingen foreskel på de her 2
C650 er som sagt den europæiske udgave, men hvad forskellen egentlig skulle være, det ved jeg ikke. Der kunne teoretisk være en forskel på de indbyggede tunere, men der er så vidt jeg ved solgt mange C650'ere her i landet, så mon ikke det fungerer udmærket?
Af purtsak
når jeg nu har parabol hvor tuner sidder i parabolboxen er det vil helt lige meget ikke så hvis vi lige tager tuneren ud af billed så er det det samme tv eller hvad? :)
Af Steen Bay
Det vil jeg mene, ja, dog uden at kunne give nogen garanti. ;)