22 maj 2011, 22:20
Er ny herinde, så er lige med på en kigger :-)
Kunne ikke lade være med at kommentere dette indlæg, da jeg undrer mig over edinger's kommentar.
Ja, jeg kan godt se at purtsak har "fart" på, men nu kender jeg tilfældigvis en masse forskellige type mennesker (især gennem min uddannelse som pædagog), så jeg er vant til at "give plads". :-)
Jeg synes det er groft at kalde det for "båtnakket". Der findes masser af mennesker, der ikke er gode til at skrive, stave eller lave tegnsætning. Men det er ikke et tegn på at man er mindre værd.
Vi er alle forskellige og nogle mindre tålmodige end andre.....
Og ja....jeg ved godt at nogle tror de hjælper ved at skrive sådan, men nogle gange er det jo nok også bedst bare at læse, forstå og svare hvis man har noget relevant at sige....
Har kigget lidt rundt på forum'et, og synes til tider at folk kan være lidt snobbede i deres måder at svare på.
Der findes mange gode tråde, som kan give svar på de spørgsmål og situationer man står i, men til dem der har været herinde længe:
Husk lige at være lidt mere forstående overfor dem der er nye og som måske ikke lige er så "kloge" på det hele.
Og så vil jeg gerne vide om der er grænser for hvor mange tråde/indlæg man må lave????