Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Jeg har besluttet mig for at udskifte mit 10 år gamle 32" til en ny model efter at have læst diverse anmeldelser faldt valget på Panasonic TX-P46VT20E men nu bliver jeg i tvivl om det er et dårligt køb. :(( Efter min bestillinger læser jeg om problemer med 50hz, dobbelt linier ved fodboldkampe, problemer med retention, banding, misfarvning i banding osv.
Jeg glæder mig som et lille barn til jeg får mit nye tv men er en smule bekymret - det leder mig frem til mit spørgmål er TX-P46VT20E er dårligt køb eller er det pengene værd (9.200)
Af netfors
For at sige det kort.....Det er et kanon tv :p Tvivler meget på du bliver skuffet?
Af steluja
Jeg håber, jeg ikke bliver skuffet - har du haft problemer med nævnte TV?
Af Mysen
Det er et godt tv. Men det er også testvinderen anno 2010, og derfor overrasker det mange, at den ikke er perfekt, hvorfor de omtaler nævnte ting herinde. Intet tv er perfekt idag, men i 2010 var det denne, der kom tættest på.

9200 er dog ikke et godt køb. Elgiganten sælger den for 8000.
Af steluja
Nej det er det ikke :(( men elgiganten solgte den desværre ikke for 8000 da jeg bestlte mit !:(
Af ekelund
Har købt et 50vt20 og jeg er rigtig glad for mit , der er virkelig et godt billede på det tv
Af Mysen
steluja skrev:Nej det er det ikke :(( men elgiganten solgte den desværre ikke for 8000 da jeg bestlte mit !:(
Hvor lang tid er det siden..?
Du har 14 dages fuld returret på nettet, og du kan jo foreslå, at du returnerer det, eller at de giver afslag i prisen, svarende til prisforskellen.

Jeg fangede iøvrigt ikke at du HAR købt det, så det var ikke for at proklamere din "dårlige investering". Beklager hvis det virkede sådan, for hensigten var bare at oplyse om en bedre pris.