Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Lidt hjælp søges :-)

Jeg er på udkig efter ny plasmaskærm, og vil gerne op i 50". Jeg har kigget meget på LG 50PZ950 og PS51D8005, begge skulle gerne være deres 2011 modeller, men jeg kan ikke finde ud af, hvor jeg får mest ud af pengene.

Jeg har fundet LG til 10.500 og Samsung til 14.700, men kan ikke finde nogen anmeldelser, så er lidt på bar bund i forhold til præstationer og pris.

Nogen der allerede har erfaringer med skærmene, som kan komme med noget feedback ?

På forhånd tak :-)
Af mbmahs
Jeg har netop bestilt et pz950 (bare i 60 tommer), men bliver leveret om ca. 3 uger. Så snart jeg har modtaget det, skal jeg gerne dele mine erfaringer :)

Jeg har endnu ikke set nogen reviews af den - måske fordi det stadig er så nyt?
Af Morten_J LG
Hej,

Der skulle gerne snart komme en test on-line her på flatpanels af modellen.
Af mbmahs
Ja, den har vidst været undervejs en måneds tid ;)

Men Morten - har du ikke noget lækkert pressemateriale omkring pz950'eren? Der er ikke meget ude på interwebsene omkring den og på LG's hjemmeside, er det også ret sparsomt med lækre billeder og detaljerede specs :)
Af Morten_J LG
Jeg har ikke specifikt noget materiale på PZ950'eren alene. Vores hjemmeside er ved at blive opdateret og kataloget er netop gået i trykken.
Af kenneth1105
Hej
Jeg har købt en PS64d8005 for et par uger siden, jeg må sige at jeg er virkeligt tilfreds med den. Hvis man kigger mest økonomisk på det, og hvad man for for sine pengene, så tror jeg du skal holde dig til LG. Husk at det skal være en nordisk model.
Af Bjørn1984
Helt perfekt!!

Lige den test jeg har ledt efter:-)

Og tak for heads op med den nordiske model.
Af Bjørn1984
Super god anmeldelse, og fedt at få nogle ord på skærmens præstationer.

Den lyder som udgangspunkt rigtig god, og til prisen endnu bedre, men sortniveauet er meget skuffende.