Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.
Er ved og købe Philips 37PFL5405H. Har fundet det hos Computersalg, der står bare intet om det er dansk model.
Hos Proshop, står der 37" LCD TV, 100hz, FullHD 1920x1080p, DVB-T/C MPEG4, Sort, Dansk Model.

Hvordan kan jeg se om det er dansk model.
Vil helst handle hos computersalg, da jeg kende deres gode service, hvis noget går galt.
Af DavidHimself
Køb 42"eren hos proshop, så er du rimelig sikker plus at du spare penge ser det ud til ;)
Brugeravatar
Af laurberg
Nu glemte jeg at oplyse det skal være til soveværelset og, der er 2,20 cm fra mit hoved til hvor det skal stå. Så mener det er lidt voldsomt med et 42.
Men mit spørgsmål, gik på, hvordan jeg kan se det er en dansk model på Philips ud fra model nummer der oplyses. LG-har "N" efter model nr, så det er jo tydeligt det er en nordisk, men kan ikke lige aflæse udfra philips.
Af Søndergaard
På Philips TV er der en mærkat på bagsiden der bekræfter i hvilke lande DVB tunerne virker. Bed dem tjekke det, evt. med foto. Modeller med "H" til sidst sælges bla. i danmark hvor "K" sælges i tyskland. Sidstnævnte har typisk også DVB-S tuner. Iflg mærkaten på mit TV virker det i en lang række lande i EU. Såvidt jeg ved er mit TV parrallelimporteret fra polen og fungerer altså også i dk.
Brugeravatar
Af laurberg
Tak skal du have "søndergaard"
Såfremt og kan stole på deres tekst, hos computersalg
37PFL5405H, skulle være den danske model. Men tjekker lige op hos dem. Hvis de vil sælge noget, må de jo lave lidt fod arbejde.