22. jan 2007, 17:23
Undskyld for at lave endnu en tråd: hvad tv skal jeg købe.?
Men jeg kan simpelthen ikke finde et tv der opfylder alle min krav..
Så jeg håber i kan hjælpe mig med at finde et par tv som jeg kunne se nærmere på..
Mine krav:
Max. 19.000kr (men hvis jeg få et meget beder tv, kan jeg lægge et par 1000 mere).
Det skal bruges en hel del som computer skræm, da jeg skal bruge den til:
Testbehandling, billedbehandling, Internettet, lidt spil og mediecenter..
(jeg ved godt at jeg ville få et meget beder resultat hvis jeg investeret i en computer skræm,
men nu har besluttet mig for at fornyede mit tv).
Den skal havde PIP (billede i billede).
Jeg har pt. Et 37 tommer tv og det passer godt til min stue..
Og selvfølgelig en god billede kvalitet.
Jeg har kigget en del på Philips PF9830 mest på grund af dens billede kvalitet, jeg har bare læst del test af den blandt andet her på siden at pc delen ikke var skærmens stærkeste side.
Så den er jeg gået fra igen..
Så jeg håber i kan hjælpe mig med at finde et par tv som jeg kunne kigge lidt nærmere på..
På forhånd tak 8)
Men jeg kan simpelthen ikke finde et tv der opfylder alle min krav..
Så jeg håber i kan hjælpe mig med at finde et par tv som jeg kunne se nærmere på..
Mine krav:
Max. 19.000kr (men hvis jeg få et meget beder tv, kan jeg lægge et par 1000 mere).
Det skal bruges en hel del som computer skræm, da jeg skal bruge den til:
Testbehandling, billedbehandling, Internettet, lidt spil og mediecenter..
(jeg ved godt at jeg ville få et meget beder resultat hvis jeg investeret i en computer skræm,
men nu har besluttet mig for at fornyede mit tv).

Den skal havde PIP (billede i billede).
Jeg har pt. Et 37 tommer tv og det passer godt til min stue..
Og selvfølgelig en god billede kvalitet.
Jeg har kigget en del på Philips PF9830 mest på grund af dens billede kvalitet, jeg har bare læst del test af den blandt andet her på siden at pc delen ikke var skærmens stærkeste side.
Så den er jeg gået fra igen..
Så jeg håber i kan hjælpe mig med at finde et par tv som jeg kunne kigge lidt nærmere på..
På forhånd tak 8)