Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej :)

Jeg har haft PS51D7005 i en uge nu, tror jeg, forstået på den måde at når jeg kigger på kassen til skærmen står der D7005 men når jeg går ind i menuen på skærmen skriver den at modelnummeret er D6900? Bag på skærmen står der at det er D7005, det er kun inde på skærm menuen at der står D6900! Har jeg mon fået den forkerte skærm? Jeg har ringet til Samsung Support men de var ikke til meget hjælp, de syntes jeg skulle levere skærmen tilbage til SHG, der hvor jeg købte den, men synes det er mange penge for at få sendt en skærm tilbage! Den eneste forskel på D6900 og D7005 er jo Real Black Filter!

Hvad synes I, skal jeg sende den tilbage? Og har jeg mon fået den rigtige skærm?

På forhånd tak :D
Af DavidHimself
Man skal vel have den skærm man har betalt for? Hvis det rent faktisk er en forkert model, bør SHG vel dække transporten eller tilbyde et nedslag i prisen?

Men jeg mener bare at D6900'eren er en britisk eller anden udenlandsk model - og Real Black Filteret er vel bare et stykke software! Så det kan jo være hardwaremæssigt ens med en udenlandsk model og så med Real Black Filter software "ovenpå" til norden!?
Brugeravatar
Af MigSelv
Hvis en plomberet kasse fra leverandør/producent, og tv angiver et modelnr. men software siger noget andet, må fejlen da ligge hos Samsung.
Af DavidHimself
En ting er at komme tv'et i en forkert kasse - men også at give det et forkert klistermærke bagpå? det lyder bare meget "uheldigt"! :)
Af rkc
jeg ville få den afhentet Real Black Filter har stor betydning i dagslys

købte selv 6505 sidste år og fik det byttet til 7705 og der er forskel
også på billedet synes jeg
Skyheart skrev:Er der nogen der har fundet ud af nærmere om denne "forvirring"?
Det korte svar: Ja! :D Jeg snakkede med en person fra Samsung med lidt mere teknisk viden og han fortalte mig, at det var en ren software ting. Det var fordi Samsung ikke lavede en software specifikt til D7005 og den derfor hed den bare D6900. Så det skulle være den rigtig skærm, altså D7005 :) Kigger man også rigtig godt på skærmen, kan man se det filter der sidder på skærmen til forskel fra D6900 :) Nu har jeg haft skærmen i 2½ år og er stadig godt tilfreds :)