Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Cub
God aften.

Jeg har her til aften besluttet mig for at bruge 10000kr på et nyt tv.

Jeg har Panasonic 50 TX-P50VT20E i tankerne, hvad siger i til det?

Jeg har bare læst at det var et godt fjernsyn, men det var sidste år. Og jeg har ikke den store forstand på tv.

Nogen der har nogen forslag? :)

Gør det nogen forskel overhovedet om det hedder E eller Y ? Hvad er det wifi for noget?

Forsat god aften.
Senest rettet af Cub 11 maj 2011, 01:09, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Du får meget TV for pengene ved at vælge VT20 og det er et godt TV. Vi har en test af den her på siden.
Af Cub
jeg har godt læst den test, og i er glade for det tv. Jeg har selv en kammerat der har det, og han er også enormt glad for det.

Men det er efterhånden ved at være et pænt stykke tid siden jeg læste den test, så tænkte der måske var noget andet på vej?

Har godt set de har lavet nogen nye modeller, men så mange penge har jeg ikke i sinde at bruge på et tv.

Hvor stor er forskellen på et 46 til 50 tommer, vil det have nogen betydning for billede osv? af vt20
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Der er altid noget nyt på vej, men du har ikke råd til Panasonics 2011-modeller med dit budget med mindre du går ned i modelnummer. Deres G30Y koster 1000 kr. mere end VT20, og af de to ville jeg nok satse på VT20.
Af Cub
Jeg forstår dig. Den prisklasse kommer nok også til at gælde LG´s nye modeller ? Altså i den høje ende..

Jeg tror ikke jeg behøver at vide mere. Det bliver enden 46 eller 50 8)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Alt nyt er dyrt og det gælder også for LGs modeller. Hvis du vil have det nyeste, så bliver det de mindre modeller du kan få fat i med dit budget. De ældre modeller bliver jo ikke ringere af at der kommer noget nyt.
Af Cub
Det er rigtig. Så til 10000 der vil du mene at det er det her jeg skal have mine fingere i?
Af Mysen
Det er næsten halv pris af introduktionsprisen.
SÅ meget bedre er 2011 modellerne altså ikke.
Af Cub
Nej men det bilder jeg mig ind, nu skal jeg smide så mange penge hehe.. Så er det bestilt

Hvis der er nogen der har noget de vil sige skal de være velkommen.. venter med at bestille til imorgen, vil lige snakke med forhandleren først.
Af Købmanden
Hvad har du endeligt besluttet dig for at købe? Jeg er selv lidt ude efter VT20'eren, som jeg så du også snakkede om :)
Af Cub
Købmanden skrev:Hvad har du endeligt besluttet dig for at købe? Jeg er selv lidt ude efter VT20'eren, som jeg så du også snakkede om :)
Jeg bestiller vt20 i dag, nu har jeg kigget på det i et halvt år, og det er jo faldet rigtig meget i pris, og tvivler på det kommer til at falde foreløbigt. Jeg havde godt nok set på deres nye model, men synes det er tosset af man skal købe briller ved siden af.. Så det bliver vt20 fra komplett.dk

Jeg kan godt li at der næsten er 300 folk der har læst den tråd, men ingen der rigtig har svaret. Det mp jeg betyde at det er et godt køb.