Debat af skærmeteknologi, nutidens såvel som fremtidens. LCD, plasma, OLED samt HD, 4K, 8K, HDR mm.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Waade1234
Jeg har de sidste par dage haft det problem at mit fjernsyn skifter til den dynamiske profil og husker ikke hvis jeg ændrer f.eks film profilen, nogen gange bliver skærmen pludselig sort og så har den skiftet til dynamisk automatisk... Det er pisse irreterende... Har nogen en ide om hvad det kan være, eller skal jeg kontakte Samsung prestige service
Af Købmanden
Er det ikke fordi du har valgt "butik" i opstarten af tv'et... Det er tit i den forbindelse man høre om dette problem!
I så fald en det ikke en fejl men en feature ;)
Af Waade1234
Hvis jeg går til PlayStation 3 og ændrer noget så næste gang jeg tænder har den sat dynamisk til og glemt mine ændringer i film profilen, og det gør den også alle andre steder, den gjorde det ikke i sidste uge... Så der er noget helt galt
Af mhca
Prøv at lave en reset af dit TV. På 2010 modellerne var det bare at holde Exit knappen nede i 20 sekunder mens TV'et er tændt på en vilkårlig kanal.

Herefter sørg for IKKE at vælge butiksindstilling, som Købmanden foreslår kan være problemet...
Jeg ved dog ikke, om det er tilfældet, men jeg synes, at det lyder sandsynligt.

Uanset hvad, så vil Samsung nok i første omgang bede dig forsøge en nulstilling af indstillingerne på denne måde.

Mvh. Martin
Af Waade1234
Nu virker det igen, men meget mærkeligt at det pludselig ville gøre oprør, tak for hjælpen...