Log ind med sociale netværk
27 apr 2011, 12:30
Vi er klar over at der er problemer med programbeskrivelserne på Sony TV. Vi undersøger sagen, der skulle dog nu allerede være en forbedring på området.
Sony er også underrettet.
27 apr 2011, 12:48
Youseedk skrev:Vi er klar over at der er problemer med programbeskrivelserne på Sony TV. Vi undersøger sagen, der skulle dog nu allerede være en forbedring på området.Det lyder godt. Hvad vil det sige at der allerede nu skulle være en forbedring på området?
04 maj 2011, 17:17
Tak for din henvendelse til Sony Support.
Jeg kan se at du har besvaret vores kundeundersøgelse som findes med her i emailet og tænkte at jag vil opdatere deg. Vi har fåedt mail fra Martin (Technical Quality Manager på Yousee) at de har lavet om i SI-Info i nettet og at de arbejder på at prøve på at finde en løsning på at man ikke lenger får lyd/billede i selve Guiden/EPG.
Jeg kan se at du har besvaret vores kundeundersøgelse som findes med her i emailet og tænkte at jag vil opdatere deg. Vi har fåedt mail fra Martin (Technical Quality Manager på Yousee) at de har lavet om i SI-Info i nettet og at de arbejder på at prøve på at finde en løsning på at man ikke lenger får lyd/billede i selve Guiden/EPG.
04 maj 2011, 17:21
øjjj, jeg er opgraderet fra 'ny på siden' til 'spekulant'... det er mig en stor ære.. LOL
btw ovennævnte post, var en mail fra sony, jeg fik idag som svar på at jeg brokkede mig over deres lukkethed og deres mangel må imødekommenhed og især deres mangel på noget konstruktivt...
btw ovennævnte post, var en mail fra sony, jeg fik idag som svar på at jeg brokkede mig over deres lukkethed og deres mangel må imødekommenhed og især deres mangel på noget konstruktivt...
09 maj 2011, 12:19
Yousee har indrømmet EPG fejl, men laver det ikke!!! hvad sker der. Stram op...
Nogle nyheder? Jeg brugte weekenden på at indstille mit tv til Finland, da Yousee sagde, at det virkede med Cable-HD. Er til grin nu...
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 1&start=20
Nogle nyheder? Jeg brugte weekenden på at indstille mit tv til Finland, da Yousee sagde, at det virkede med Cable-HD. Er til grin nu...
http://www.flatpanels.dk/flatforum/view ... 1&start=20
09 maj 2011, 13:28
Har også stadigvæk problemet her! Ret ringe at TDC ikke kan få dette fikset. 
16 maj 2011, 16:41
jeg har lige talt med you see ,de vil ikke ændre opsætningen på epg.
Så vi med sony tv, ældre end 2011 modeller vil ikke få epg med billede og lyd.
De mener at omlægningen er for stor,og dette er fra you see endegyldigt. (':o')
Så vi med sony tv, ældre end 2011 modeller vil ikke få epg med billede og lyd.
De mener at omlægningen er for stor,og dette er fra you see endegyldigt. (':o')
vh Mik57
21 maj 2011, 17:39
Og hvad var oversagen til det gik "galt" Jeg sidder stadigvæk og venter på en løsning, YouSee kender stadigvæk ikke til problemet hvis man ringer til dem.... Men det sjovt der er billede af den aktive kanal når man vælger og se info om programmet i EPG'en. Så burde det da også være muligt det andet ?!
Opret konto
For at kunne logge ind skal du være tilmeldt. Det tager kun få sekunder at tilmelde sig, og giver dig langt flere muligheder på boardet. Som tilmeldt bruger kan du desuden få tildelt udvidede tilladelser af en boardadministrator. Før du tilmelder dig bedes du sikre dig at du er bekendt med vore vilkår for anvendelse og relaterede politikker. Læs også reglerne for de forskellige fora når du besøger dem.
Log ind på din konto