Emnet er Blu-ray og harddiskoptager-bokse af alle arter

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af cwitt
noxity skrev:......Yousee boksen har den fordel, at hvis de kommer med en ny boks, så vil du jo kunne få denne uden beregning.....
Jeg ville ønske dette var rigtigt, men Yousee ombytter ikke deres boxe til ny med mindre den gamle er defekt.

Prøvede selv så sent som igår at få min box byttet til den nye med større harddisk....men nej, sådan noget byder man ikke trofaste, TV-glade kunder hos Yousee !:(

Den glæde tilkommer kun helt nye kunder.....mærkelig kundepolitik ;;)
Af noxity
Haha tror sgu jeg trækker alle mine indlæg i denne tråd tilbage :D
Af Yankee
cwitt skrev: Jeg ville ønske dette var rigtigt, men Yousee ombytter ikke deres boxe til ny med mindre den gamle er defekt.
Dit plus-abonnement kan jo heldigvis siges op med dags varsel (kan ikke huske om man binder sig 6 måneder ved oprettelse, dog).

Personligt har jeg 160 GB-boksen og har aldrig haft pladsproblemer, men hvis der en dag kommer markante nyskabelser i enten YouSees bokse eller en 3. parts boks, så har jeg da tænkt mig at opsige lejemålet på den nuværende boks og anskaffe mig noget andet.
casper.bang skrev:Hmm nu synes jeg da pludselig YouSee boksen lyder som bedste ide, C8500 får ikke just roser andre steder på dette forum.
Har selv lejet en boks fra You See, men jeg har haft talrige problemer. Ikke alene er der hak i billed og lyd specielt på HD-kanalerne, men samtidig har vi haft problemer med signalet i min by.

Efter flere telefonopringninger er det endnu ikke lykkedes for mig at få ordentlig besked fra You See.

De giver ikke besked retur, om en fejl er blevet rettet, og deres telefon-"service"-medarbejdere kan intet andet end læse op fra nogle stykker papirer, hvor de mest almindelige fejl står beskrevet.

I starten var jeg tilfreds med You See, men idag bander jeg dem langt væk.

Jeg har fået en ny modtager en gang. Det skete få dage efter opstarten på abonnementet. Siden har jeg måttet kontakte dem mindst to gange med nogle mærkelig fejl, som de til dato endnu ikke har fået løst eller bare prøvet på det.

[b]HAR NOGEN MED YOU SEE FØLGENDE FEJL:

Når jeg optager film/serier på Canal Digital, og mine optagelser f.eks. indstilles til en film fra 17.30 til 19.30, så stopper optagelsen et minut i 19 hver aften.

Når jeg prøver at optage film/serier om morgenen, så oplever jeg samme problem. Nemlig at alle optagelser på Canal Digital-programmerne stopper lidt før kl. 6 om morgenen, lige gyldigt om jeg har stillet boksen til stop klokken f.eks. 8.00.
Kender I til samme problem? Det har irriteret mig siden dag 1.

M.V.H. Jock[/b]
Af dagdriver
Jeg valgte Yousee's boks, primært for at få en optager, som der "helt sikkert" ikke ville volde problemer. Har tidligere læst om Samsungs selvstændige boks, og var ikke imponeret over hvad der blev skrevet. Dertil regnestykket 89 /md rækker langt fremfor at skulle hive 3K op af ommen med det samme, for noget som måske ikke er tilfredsstillende. Jeg er ikke interesseret i on-demand tjenester,eller andet.
Efter nu at have haft yousee boksen i 6+ mdr må jeg konstatere at jeg IKKE er imponeret. Den virker, ja, men den er så UMÅDELIGT IRRITERENDE og SLØV at manøvrere rundt i, opfører sig af og til ulogisk, og skal jævnligt lige lave en større udblæsning for at komme af med varmen. Læg den iriterende billige fjernbetjening oveni, og vi står tilbage med et produkt som rent faktisk virker, ja, men man står ikke ligefrem med følelsen af at have et stykke kvalitet.
Af Yankee
YouSee-boksen fungerer utrolig godt for mig. Hvis man husker at reboote den en gang imellem så kører den meget hurtigere og mere glidende.

Den har i modsætning til Samsung-boksene dual DVB-C-tuner så du kan optage ét program mens du ser et andet. Det bliver man MEGET hurtigt afhængig af. Derudover har boksen fået "optag serie"-funktion, hvilket er en super feature.

For mig er det også rigtig lækkert at jeg kan framelde Canal+ pakken når når fodboldligaerne ligger stille og så tilmelde dem igen nærmest fra dag til dag uden gebyrer og besvær.

Jeg er dog enig i at den larmer lidt for meget og at fjernbetjeningen virker meget billig.