Debat om digitale tv-kanaler, HDTV, tv-distributører og alt hvad der vedrører modtagelse af tv-signal

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Don_Corleone
Er der andre der har dårlige erfaringer med Viasnots TV3+ ??
Min udbyder Dansk Bredbånd er tilsyneladende handlingslammede (det grænser efterhånden til det groteske!)
Mit TV er et næsten nyt Panasonic TX-P37X10. Infokanalen kan jeg heller ikke se. Ikke at det gør noget, men det hører vel med til historien.
Brugeravatar
Af edinger
Tillykke!

Noget kunne tyde på, at dit tv er leveret med et indbygget lødighedsfilter, som automatisk frasorterer SBS og Viasats kanaler. Genial feature! :D
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Og du er sikker på, at dine kabler ikke er for dårligt afskærmede? TV3+ kan lammes af indstråling fra DVB-T nettet, hvilket typisk sker hvis du har for dårlige kabler eller terminaler på kablerne. Min svigermor må undvære TV3+ fordi hun ikke vil købe nye kabler...
Af 3dmx
Jeg har det problem at jeg godt kan se tv3+....

ej, men jeg kan faktisk godt se det nogen gange, men andre gange ligger explorer der istedet.
Laver jeg en automatisk søgning får jeg enten den ene eller den anden. Så det er aldrig lykkedes mig at få begge på en gang.
Min løsning har været at jeg må lave en manuel søgning på frekvens 410 hvis jeg vil se tv3+ og 418 hvis jeg vil se explorer... men det virker desværre ikke hver gang...
Tror jeg vil chekke om jeg er ude i noget kabel ged. Eneste bud jeg har fået på en potentiel løsning indtil videre.
Af Don_Corleone
Mit kabel fejler intet. Jeg har forsøgsvis købt et færdigkonfektioneret kabel og trukket det direkte fra antennestikdåsen og til TV'et. Stadig med samme resultat.
Men Dansk Bredbånds egne kabler løber jo parallelt med deres bredbåndskabler hele vejen fra deres lokale fordelerboks til min ringe bolig på 4. sal. Det er nok mere sandsynligt der ligger noget der. Men det vil jeg helt sikkert aldrig få dem til at erkende. Derfor har jeg også opsagt mit abonnement og så joined Boxer. Så må jeg bare helt undvære 3+