Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ecarlsen
Kære flatpanels brugere, jeg står i den situation jeg har fået lidt ekstra mønt på lommen og søger et TV i den lidt bedre klasse(42" i god kvalitet). Prisen skal dog stadigvæk være på et rimeligt niveau og håber den kan ligge imellem 6000-8000kr

Dertil skal det tilføjes at designet ikke nødvendigvis skal være helt stilrent, ønsker først og fremmest et billed men virkelig har lyst til at kigge på.

TV'et bliver brugt til 1080p/720p film, samt en masse sport(Mest amerikansk fodbold).

Til dette TV skal der også bruges et beslag som kan dreje tv'et ud fra væggen og til begge sider(altså 180 grader).

På forhånd tak! :)

PS: Er LED det man skal kigge efter?
Af THM
nej, men hvis du har et kraftigt lysindfald i værelset kan lcd(led er lcd) have en fordel...
ummidelbart vil jeg dog mene et godt plasma tv passer til de behov du nævner, da de klarer hurtige bevægelser bedst.
evt. et panasonic g20 eller gt20e som kan fås for henholdsvis 6000 og 7000kr, her får du meget for pengene i 42" klassen.
Af ecarlsen
THM skrev:nej, men hvis du har et kraftigt lysindfald i værelset kan lcd(led er lcd) have en fordel...
ummidelbart vil jeg dog mene et godt plasma tv passer til de behov du nævner, da de klarer hurtige bevægelser bedst.
evt. et panasonic g20 eller gt20e som kan fås for henholdsvis 6000 og 7000kr, her får du meget for pengene i 42" klassen.
Siger mange tak for det hurtigere svar, ved du hvor jeg kan finde et tilsvarende beslag? og hvilken butik skal jeg købe dette TV i?
Af noxity
180 grader begge veje ?

Så det skal kunne dreje hele vejen rundt :D :p
Af ecarlsen
noxity skrev:180 grader begge veje ?

Så det skal kunne dreje hele vejen rundt :D :p
Mere eller mindre, står i det lille problem at i den ene ende af lokalet står min sofa m.m og i den anden er min seng, ville gerne kunne bruge tv'et i begge ender :)