Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af JokerJ
Hejsa...

Jeg står og skal ud og købe mit første fladskærms tv og fik anbefalet jeres site til inspiration.

Jeg har en kammerat som har ovenstående skærm som jeg synes er super fed og meget tæt på det jeg gerne vil have. Den er dog købt for over et år siden så der er løbet en del vand i åen siden da så det jeg vil sporge om råd til er:

Hvilke modeller skal jeg kigge på hvis mit udgangspunkt er ovenstående skærm men at jeg blot gerne vil have en nyere model som, som min. har de samme eller bedre specs. og som ligger i 10.000 kr. området?

Jeg har selv været lidt på udkig og umiddelbart synes jeg at følgende skærme ser interessante ud:

Samsung C7705

Panasonic GT30

Input?
Af THM
hvis man ser på billedkvalitet er gt30 den bedste, den har bedst sort, ikke ujævnt lys, mest præcise farver, og hurtigst responstid. men der er også andre ting som brugsforhold og mønster der spiller ind).
du kan evt læse anmeldelsen af gt30 og c8705 her på siden for at danne et klarere indtryk...
Senest rettet af THM 30 apr 2011, 21:44, rettet i alt 2 gange.
Af JokerJ
Det er klart film og sport som er top prioriteten og jeg er ved at brænde lidt varm på Samsung PS50C7705 :)

Nogle der allerede er ejer af sådan en fætter som vil give deres mening med? Positivt såvel som negativt :)