Debat af mediebokse, mediestreamer og mediecentre. Platforme, apps, streaming.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hej alle,

jeg overvejer og købe en wd tv live, men mit spørgsmål er så, og mener jeg at have læst, er der ikke en man kan have en browser på den og os bruge dem til og gå på netfix og de andre tjenester ??

hvad for en box kan i anbefale til det ?

mvh morten :)

har lige set på den her, til 350kr på tilbud
linksys media center extender dma2100, hvad mener i om den ??
http://www.linksysbycisco.com/EU/en/products/DMA2100
Af MKT
Det ser ikke ud til at det er en smal sag at få netflix på en WD tv, men du kan jo installere en VPN tjeneste på din router (det sænker godt nok hastigheden lidt, men så kan du også se netflix på alle dine enheder tilsluttet den router.

Jeg har aldrig rodet med Windows media player, men mange mere "pro" entusiaster gør det, læs eventuelt nogle tråde herfra: http://forum.recordere.dk/forum_posts.a ... n-oversigt

Personligt kan jeg anbefale Boxee box. Den er super enkel at sætte op, både når det gælder vpn, lokale media og alt muligt andet.

Alternativt kan du selv bygge din egen HTPC. Der kan man google sig frem til ret mange guides til hvordan man gør det.
Af trold80
hej ..

det er lykke mig med dns på min bærbar og over til xboxen, og det funker bare med netfix og enda hulu, og der er en rigtig lækkert,
nu er det eneste problem jeg har et med netfix når jeg skal skrive adresse ind så drille den, så jeg kan ikke komme til og se det store udvalg de har,, øv øv

men hold op jeg håber snart der sker noget på den her front i danmark, sidder os spændt og venter på de tiltag tdv har tage med digital boxen, men som man end til vider kun kan se tit.....
Af MKT
Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår dit problem. Hvis det er på Netflix du skal indtaste en adresse tillader de kun amerikanske adresser, til gengæld er de ikke så strikse med hvilken adresse man skriver ind så du kan tage en hvilken som helst adresse, så længe den er i USA.

Jeg har hørt nogen brugte:
1600 Pennsylvania Avenue NW
Washington, DC 20500

Men man kan nok også finde en lidt mere low profile adresse med lidt let googling.

Netflix er på vej til Europa, men sandsynligvis bare på Spansk, tysk, fransk og Engelsk. Hvornår det kommer til lille Danmark kan man vel bare gisne om.