Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Dolvann
Hej alle på flatpanels.

Min økonomiske situation har langsomt forbedret sig, så jeg står nu og vil skifte min liyama E2207WS skærm ud, med en god gamerskærm.

Jeg kører med et ATI Radeon HD 5870 grafikkort, og kunne godt tænke mig en lidt større skærm. Jeg har kigget rundt omkring på nettet, og fundet ud af at når du skal op i 27' og stadig vil holde et lavt input-lag, så er der kun få dyre muligheder. Jeg har tjekket flatpanels anbefalinger ud, men synes det er lidt mangelfuldt med anmeldelser af skærme over 24' (nok fordi markedet er for mangelfuldt) Jeg er villig til at kaste en del penge efter den, for at være sikker på jeg får noget af kvalitet. Men et loft vil nok ligge på 4000-4500 kr.

Men det ville være fedt hvis jeg kunne få et par anbefalinger, så jeg rigtig kan bruge mit graffikkort fuldt ud.

Tak på forhånd, og god påske :)
Af G MAC
Alså jeg ville holde mig til den skærm du har nu. Det er en rigtig god skærm, har personligt selv 24" Iiyama. Men hvis du virkelig vil have en 27" Se på Iiyama's model de laver os en 27" og spec er gode.

Jeg vil ikke anbefale andre pc skærme, fordi Iiyama laver gode pc skærme.
Af Marlowe
Jeg har prøvet at google på Asus VG278H flere gange siden den blev annonceret her på siden, og det eneste der dukker op er pressemeddelelser omkring cebit.

Faldt dog over en notits omkring Asus, at de åbenbart før har annonceret skærme på Cebit der aldrig kom i handel...

http://3dvision-blog.com/asus-is-showin ... d-monitor/
Af Dolvann
Tak for svarerne. Altså den største grund til at jeg vil investerer i en ny skærm, er for at få full HD opløsning. Men at kunne få en større skærm med nogenlunde billede uden at have for meget input lagg ville være det ideelle. Asus nye VG278H ser dog lovende ud, tror lige jeg afventer dette marked i et stykke tid endnu.