Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Peterdb
Er der nogle der har set det nye LG 50PZ950 Plasma.

Det ville være super med jeres mening da jeg overvejer kraftigt at købe dette da det til 13000kr. ser godt ud.
Af mart198i
Jeg tror måske at Rasmus har modtaget det! Han skriver i hvert fald i en anden tråd at han har modtaget en LG skærm til test og på FlatpanelsHD skriver han den 13 april at han vil modtage det meget snart! Så jeg håber at det er PZ950 han har modtaget! Jeg overvejer nemlig også at købe det i stedet for VT30
Af Arcadia
Jeg har modtaget Pz950w i onsdags. Købte det over Justbuyit og afhentede samme dag. Indtil videre er jeg mere end tilfreds. Det eneste jeg er en smule skuffet over er at mange af stikkene vender bagud ligesom modellerne fra sidste år. Men ellers kan jeg varmt anbefale ;)
Af mart198i
Hvordan er sort niveauet i et helt mørkt rum? Det er nok den største faktorer som gør at jeg er lidt i tvivl om jeg køber den! Og følger der et par briller med?
Af Arcadia
Jeg har ikke fået testet det så meget endnu, idet jeg kun lige har prøvet alm tv, men vil prøve at smide en 1080p film på her senere i dag for at checke. Der følger aktive 3D briller med samt usb wifi dongle
Af Peterdb
Hvad med Smart-tv og betjening er det så let at bruge som Lg beskriver det?

Headweb på LG smart-tv kører det 1080 opløsning og kræver det en given internetforbindelse.
Af Arcadia
Kan nu bedre li den almindelige fjernbetjening end den magic remote der følger med. Den er da meget smart når man får qwerty tastatur frem i forskellige anledninger, men ellers ikke særlig anvendelig imo.

Hvad angår Headweb, så er det ikke noget jeg har prøvet endnu.
Af lgowner
headweb er ikke 1080p, men nok mere 720p. men ser helt ok ud, og selv på en lavere netopkobling virker det ok.. har dog kun set 1 film indtil videre derfra..

Som erstatning for den magic remote, kan en LG app til ens android gøre præcis det samme som magic remote, som man for markøren frem og kan styre diverse via den. så har man den ikke, så kan oplevelsen lidt ses via den "lg remote" app til android.