Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Åndet spørgsmål som der jo er tusinde svar på. I know, men det er så forfærdeligt kompliceret. Jeg har - efter mange timers research - fundet frem til Panasonic G20-serien. Er det - alt taget i betragtning (altså 100+hz, HD-optage funktion etc.) - det bedste køb til under 7.000? If not... gerne andre bud. Skal ha' den nye sag... Imorgen! :D
Af EtherealDesert
Med andre ord: Er der ikke nogle behjertede sjæle der kan give mig sandheden? Simpelt, enkelt og klart ;) Uden alt for mange detaljer. I just want a good TV :P
Af exaile
Følger da også lige med her hvis nogen har lidt gode forslag..

Ved ikke om #0 har samme opfattelse som mig med at 3D er ligegyldigt.. men har også selv kig på G20 serien :)
Af stoffer6740
Panasonic all the way :-)

Har selv haft en PX80 stående, fuld tilfreds! Har nu en V20 stående, endnu mere tilfreds! Og min far har en VT20 stående, og han er også super tilfreds!

Du kan roligt anskaffe dig et Panasonic ;) Det er satme gode tv!
Af EtherealDesert
Allright, G20 er åbenbart en god vej. Men hvad så med Samsung LE46C755 der bliver omtalt til at starte med? Erfaringer med den? På papiret ser den fin ud, men har lidt svært ved at lokalisere (megen) respons på den.
Af PhDream
Der er masser af respons på 7-serien. Du skal bare søge på 750, som er den engelske model, men samme tv.
Af EtherealDesert
Ehm... nu er jeg ikke en ørn til kopirettigheder, men det er vel lovligt at referere til nr. 1 på den liste? :D Vh. en der ikke har adgang til sitet.
Af EtherealDesert
Hvad for noget? Er Samsung LE46C750 den samme som Samsung LE46C755?
Af pego
Du kan jo købe dig til adgang ;-) TÆNK :)
Af lennon
"Tænk"´ s test er mildt sagt meget tvivlsomme og frarådes hvis man primært går efter billedkvalitet . Respekterede og troværdige test finder man på "AVforums".com, HDTVtest.co.uk og ikke minds her på Flatpanels.dk .

PanaG20 er som udgangspunkt bedre billedperformer end nogen LCD i prisklassen . Og til film,sport og almindelig TV under normal dunkel stuebelysning er den helt uovertruffen . Men skal du ha massiv brug af PC,HTPC konsolspil indover, så kunne LCD være en bedre løsning . Også hvis du har en ekstremt oplyst TV rum .
Af EtherealDesert
Tak. Men hvis Samsung LE46C750 vitterligt er den samme som Samsung LE46C755 - så må det da næsten være valget! De engelske anmeldelser er da helt oppe i det røde (kvalitets) felt. PS. Ja, ingen dunkel belysning her og alsidig brug påtænkt, så det lugter af LCD.
Af EtherealDesert
Eller taler jeg i virkeligheden om LE40C755? Åh Gud, alle de produktnumre, som minder SÅ meget om hinanden.