Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Suneeee
Hej jeg købte for godt halvanden måned siden et LG pk760 og det er et virkelig lækkert tv - Men der er nogle ting der går mig på .. Den har måske 5 gange på de sidste 3 uger gået i sort, altså når jeg ser et program bliver der i 2 sekunder ca sort skærm og lyd går også så kommer billedet og lyden igen... Fair nok det var til at leve med men idag har den gjort det mindst 30 gange og jeg er ved at gå amok for et er pisse irriterende.. (gjorde det lige nu igen faktisk) .. :( Hvad kan dette skyldes.. Er lidt på skideren for købte det hos pixmania og de har jo ikke ligefrem ry for at være de bedste at have med at gøre når det gælder reklamationer osv.. ? Så igen - nogen der har en ide om hvad dette kan skyldes :)

På forhånd tak :D
Af daniel2561
Hejsa.. er det på bestemte kanaler den gør? for mit gør det på kanal 5 og 6 men ingen andre kanaler nemlig...
Af Suneeee
Tak for svar - Altså igår gik den helt amok på Eurosport og på tv2 tror jeg det har været.. har lige tændt den igen og dne har lige gjort det på tv2 igen hvert fald.. Hvis det var som i starten et par gange om ugen var det jo til at leve med men igår blev den ved nogen gange med 5-10 mins mellemrum så blev godt træt af det, men er det det helt samme din gør ? :)

Mvh. Sune
Af daniel2561
Jamen mit er nogle få udfald hvor signalet helt forsvinder, men mest så er der flimmer på de 2 kanaler. men stofa kommer og måler mit signal på onsdag, da de tror der måske er en fejl et sted. det skal siges jeg bor meget tæt på tv2 østjylland bygning og der er vidst folk før som har haft problemer med det før mig..
Af Suneeee
Okay , dit kunne godt lyde som signalet ja... Men altså mit virker jo perfekt udover at det hele forsvinder i de sekunder også kommer igen.. Hvis det var signalet hos mig burde mine forældre ikke så også miste billede og lyd hos dem ? for de har hvert fald ikke oplevet det på deres lcd skærm :)?
Af daniel2561
Jo det vil jeg bestemt mene at de også skulle hvis det var, har du tegnet en forsikring på tv'et??
Af Suneeee
Nej desværre ikke.. og den er købt hos pixmania :(... Har set tv3 et godt stykke tid nu og der har så vidt jeg er orienteret ikke været udfald.. Kunne godt tyde på det kun er tv2 og eurosport - men heller ikke fedt hele tidne at prøve at undgå tv2 fordi den kanal er ødelagt på tv'et.. Det noget værre bøvl..
Af rasmussen12
Hvordan er det gået med dit tv..?

Er lidt nysgerrig, for har haft samme problem med mit pk760 hele ugen.
Og jeg kan sige med sikkerhed det ikke er signalet der er fejlen for min gamle samsung tv kasse køre fint på samme tidspunkt