Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Jeg har en Samsung LE46C755R2WXXE jeg har forbundet med kabet til telenor router ( P-660H-D1 )
Fjernsynet får ingen fejl når jeg laver en netværkstest, og fjernsynet kan gå på internettet.

Jeg har en computer med XP der er installreret med Samsung PC Share Manager 4.2. I programmet PC Sharemanager i fanebladet "deling - instil enhedpolitik " kommer fjernsynet ikke frem.

Jeg kan pinge fjernsynet fra min computer i MS-dos - men kan ikke få det frem i PC Share manager.

Nogen der ved hvad jeg gør galt ? :(
Af Mysen
Jeg ved ikke helt retningen på win xp, men inde under netværk vil du kunne se alle enheder, der er koblet på routeren. Herinde skal du på samme måde som i PC Share manager have accepteret dit tv, som en del af hjemmeneværket.

Jeg tror det er under kontrolpanel --> netværk --> hjemmedeling.
Noget i den stil...Du må lige lede lidt selv, for det er nogle år siden, jeg havde xp.
Af perl
Hej Mysen

Jeg har kan ikke se fjernsynet noget steder på WIN Xp.

Jeg har også en computer med vista. I Vista kan jeg se fjernsynet når jeg vælger at se hele " kortet over netværket "
Der kan jeg se alle router, switch og computere samt fjernsynet. Men, heller ikke på den computer med Vista kan jeg se fjernsynet i Samsung PC Share manager programmet.

Håber der kommer lidt hjælp :(
Af Mysen
Er der en "vælg indstillinger for mediestreaming..." på vista eller xp? - under indstillinger for hjemmegruppen?
Derinde skal tv'et tillades, - i hvert falf på win 7.
Af perl
Hej igen

Nej, det er der desværre ikke.
Jeg har prøvet alt muligt syntes jeg.

Jeg ved ikke hvor jeg skal "åbne" eller gine tilladelse.
Jeg deler mine computere på mit netværk med hinanden. Det er underligt
at jeg ikke kan få fjernsynet med.
Af Mysen
Hmm..
Jeg tjekkede lige min kærestes pc med vista. Der ser den alle enhederne, og jeg har ikke før rodet med netværk på den. Muligvis finder den alt, fordi jeg allerede har tilladt tv'et på min egen adminstrator computer.

Prøv at søge lidt i forumet. Det er muligt, jeg har overset en løsning, for samme problem har været fremme flere gange.
Af perl
Hej igen

Har allerede søgt med lys og lygte uden held.

Nu har jeg talt med Samsung, de kunne heller ikke hjælpe mig.
Jeg er helt på bar bund.