Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af daskino
jeg har købt en Dell monitor touch skræm som lige er belvet anmeldt her.

Jeg leder efter en måde at hænge den op med vægbeslag uden vesa eller skruer.

Jeg tænker lidt ala de gamle vægophæng til CRt skræme men med en meget mindre fod til at sætte TV på, nogne der har set et sådant? nogenstans?

har ledt overalt.
Af MrVESA
Hej daskino,

du kan søge på Google på CRT vægbeslag eller hvis du vil til udlandet CRT wall mount. Så finder du flere beslag, selvom du sikkert får svært ved at finde et hvor foden er mindre.

Du kan også tage kontakt til www.space.dk - de lavede sådanne beslag for flere år siden - måske de har nogen liggende i kælderen :)

Nu lagde jeg mærke til at det er en DELL Touch skærm du har købt. Hvis den skal anvendes som touch-skærm er det måske værd at overveje at bruge et VESA beslag alligevel - risikoen er ellers at du nemt kommer til at vælte skærmen ned af foden.

Held og lykke
Af daskino
hej mr vesa super tak for info, jeg tjekker op på det. Ja ville hellere end gerne bruge VESA men skræmen er ikke klar til det. der findes ingen huller bag på skærmen , den står på en bøjle så det er desværre ikke muligt medmindre man laver en anordning vhor man hænger skærmen op i bøjlen . jeg tænker mig lidt ala som man hænger en cykel op i bøjler.
Af MrVESA
Hvilken model har du købt??