Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af TubTub
Sprit ny, aldrig pakket op. Jeg har fået den i gave af mit praktiksted som tak for god indsats, dog har jeg Iphone4 i forvejen så derfor vil jeg gerne af med den. Telefonen går til højeste bud over 4000. nyprisen er 4700
Af TubTub
Den er i øvrigt sort og 16GB
Af AGA
hvor i landet
Af AGA
Nu skriver du det er en gave, men hva med garanti bevis og faktura? Kan du skaffe den?
Af TubTub
Jamen det ved jeg ikke om jeg kan, synes det er lidt flabet at bede dem om kvitteringen når du det er en gave fra dem, ved ikke engang om de må sådan rent skatteteknisk? så som udgangspunkt kan du ikke få den.
Af JesperAndersen
Hmmm, kan egentlig ikke se dilemmaet i at bede om kvittering/garantibevis på din gave fra firmaet - ja, faktisk er det om ikke flabet, så ihvertfald tankeløst, af dit firma ikke giver dig ihvertfald garantibevis med til din telefon - hvad vil du gøre hvis noget går i stykker????

Jeg ER meget interesseret i din iPhone, men i princippet kan det lige så godt være en "varm" telefon du sælger - og i såfald er jeg ikke interesseret!
Af mundt
Selvfølgelig skal der da være kvittering til så dyrt et produkt. Hvad havde du tænkt dig, hvis telefonen gik i stykker?
Kan heller ikke se at det sku være flabet at bede om..
Af MortenJA
TubTub skrev:Jamen det ved jeg ikke om jeg kan, synes det er lidt flabet at bede dem om kvitteringen når du det er en gave fra dem, ved ikke engang om de må sådan rent skatteteknisk? så som udgangspunkt kan du ikke få den.
Rent skatteteknisk er der ikke noget problem i at udlevere kvittering til dig. Du har vel betalt skat af gaven? ;-)
Af TubTub
Havde jeg kvitteringen på den havde jeg jo gået ned og fået pengene tilbage for den.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvad får dig til at tro at du skulle kunne få pengene igen blot fordi du har en kvittering? Det er skam ikke nogen selvfølge, så med mindre den er fra Fona eller andre kæder som rent faktisk tilbyder en sådan service, så får du ingen penge igen. Det er kun ved netkøb at noget sådan gælder.

Vær desuden OBS på at firmakøb ikke er omfattet af 2 års reklamationsret, men derimod kun 1 år.
Senest rettet af Torben Rasmussen 09 apr 2011, 18:24, rettet i alt 1 gang.
Af TubTub
vidste at det var en fejl at oprette en tråd på et forum som dette. Kriterierne er sat op, hvis folk er interesseret kan de henvende sig, hvis ikke de er kan de lade være. Jeg har fået tilbud på den og går det ikke igennem henvender jeg mig til mit praktiksted. jeg lukker hermed tråden.
Af mundt
Tvivler på at nogen vil give 4000 for en telefon uden kvittering..

Prøv evt på dba.dk. Jeg synes det er helt fint at folk herinde er kritiske.
Af noxity
Er det kritisk at bede om en kvittering når man køber en telefon til 4000?!

Synes det er mærkeligt at du blive så fornærmet over at folk gerne vil have en kvittering.

4000 + 6*150 til mobil abb. = 4950.

En ny MED kvittering og dermed to års reklamationsret, koster ca. 5250 kr.

Så 4000 for en telefon uden kvittering er ALT for meget.