Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af giffengaffen
@Bennynissen

Tak for input.

Desværre overskrider det tv, du foreslår, mit budget. Jeg vil ikke bruge mere end ca. 4000 kr. på det.
Af Supergris
Snup du roligt et 50 tommer. Det passer perfekt til din afstand. Hvis du vaelger et, hvor du synes, designet passer til stuen, vil det i min smag, ikke virke voldsomt.
Alle jeg har anbefalet tv til, har efterfoelgende vaeret virkelig glad for stoerrelsen, selv konerne.
Naar prisforskellen ikke er stoerre, er der ikke nogen vej udenom, med mindre man er MEGET konservativ...
Af selliah
50" er vel ikke så meget inde i billedet hvis mandens budget ligger på 4000kr, men efter dit forbrug ville jeg også forslå X20 fra Pana :)

Kan sige at jeg for noget tid siden fik en 60" plasma ind og jeg sidder omkring 2,7 meter fra den og jeg synes da slet ikke det er for stort :D Det er fantastisk til film og normalt tv er mere end godkendt, der er ingen grimme firkanter eller noget på SD signal heller :)

Så hvis du kan presse dit budget er det da udemærket at gå op i 50" du skal huske på at den er altså ikke mere end omkring 120cm i længden, så at der er vel plads :)
Af giffengaffen
Hvor stort et problem er genskær fra en LG50PK350n?
Hælder ret meget til at købe den skærm, men er lidt småbekymret for genskær... Skal jeg være det?
Af Mysen
giffengaffen skrev:Hvor stort et problem er genskær fra en LG50PK350n?
Hælder ret meget til at købe den skærm, men er lidt småbekymret for genskær... Skal jeg være det?
Tjoh. Den er temmelig ringe til netop dette. Det er X20 dog også, og hvis du skal have en, der klarer dette bedre, så er der eksempelvis Philips 5405h, Samsung C535 eller Sony EX500. Du får dog noget færre tommer til prisen.

Dit budget sætter en grænse for, hvad du kan få, så der vil dukke kompromiser op, uanset hvad du vælger.