Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tommyaa
Jeg forstår dig godt, jeg har selv bestil et 65" vt30, men er liudt i tvivl da jeg lige nu har et pioneer 60" som jeg ikke kan se nogen fejl på whatsoever, men det er det sikkert også nogen der har fundet.

Dog synes jeg at der er mange potentielle problemer med panasonics plasma, rising blacks, floating blacks, 50hz bug bla. jeg er også bange for om jeg kan være tilfreds med sort niveauet, mit første indtryk efter at ha set vt30 er at den IKKE er ligeså sort som pioneeren endnu...

men man skal måske også passe på ikke at fokusere alt for meget på fejl da det mange gange er totalt overdrevetog en fjer bliver til 5 høns, f.eks sidder vi her og snakker om 50hz bug, ja jeg har personligt ikke set noget af de omtalte fejl ved ikke om du har eller om du kun har læst om dem???

Jeg er som sagt selv lidt nervøs især da 65" er så dyr som den er og ikke bare bliver skiftet ud hvert år men måske kun hvert 2-3år ;-) hvis det var 50" ville jeg ikke være ligeså nervøs da det er mere overkommeligt at sælge den ved næste generation...... Men det er jo bare rent personligt jeg har det sådan
Af mart198i
tommyaa skrev:Jeg forstår dig godt, jeg har selv bestil et 65" vt30, men er liudt i tvivl da jeg lige nu har et pioneer 60" som jeg ikke kan se nogen fejl på whatsoever, men det er det sikkert også nogen der har fundet.

Dog synes jeg at der er mange potentielle problemer med panasonics plasma, rising blacks, floating blacks, 50hz bug bla. jeg er også bange for om jeg kan være tilfreds med sort niveauet, mit første indtryk efter at ha set vt30 er at den IKKE er ligeså sort som pioneeren endnu...

men man skal måske også passe på ikke at fokusere alt for meget på fejl da det mange gange er totalt overdrevetog en fjer bliver til 5 høns, f.eks sidder vi her og snakker om 50hz bug, ja jeg har personligt ikke set noget af de omtalte fejl ved ikke om du har eller om du kun har læst om dem???

Jeg er som sagt selv lidt nervøs især da 65" er så dyr som den er og ikke bare bliver skiftet ud hvert år men måske kun hvert 2-3år ;-) hvis det var 50" ville jeg ikke være ligeså nervøs da det er mere overkommeligt at sælge den ved næste generation...... Men det er jo bare rent personligt jeg har det sådan
Jeg har ikke selv set problemet, da jeg ikke ejer et Panasonic tv, endnu :) Jeg har kun læst om problemet primært på Avforums! Ejer pt Sony 32V4500 :p
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
mart198i skrev:
yakken skrev:Men hvor er det du forventer at få input fra? Du står jo selv i kø efter at få VT30, så der er ikke overvældende mange, der har skærmen endnu.
Problemet er også på VT20! Ihvertfald i England!
Ja, og VT30 er jo ikke samme TV. Du spørger jo ikke om nogen kan se problemet på VT20.
Af mart198i
yakken skrev:
mart198i skrev:
yakken skrev:Men hvor er det du forventer at få input fra? Du står jo selv i kø efter at få VT30, så der er ikke overvældende mange, der har skærmen endnu.
Problemet er også på VT20! Ihvertfald i England!
Ja, og VT30 er jo ikke samme TV. Du spørger jo ikke om nogen kan se problemet på VT20.
HOV, damit! Det var meningen, så folk skulle ha svaret om de kunne se problemet på vt20! My bad, det beklager jeg :)
Brugeravatar
Af MigSelv
Nej, fejlen ses ikke på mit VT20, men det gjorde den på PZ800.
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
mart198i skrev:HOV, damit! Det var meningen, så folk skulle ha svaret om de kunne se problemet på vt20! My bad, det beklager jeg :)
Njah, ved nærlæsning så spørger du jo faktisk til 2010-modellerne i dit første indlæg, så jeg er måske lige lidt hårdt nok ude med riven. Det er mig der undskylder.
Af maskus
Personligt forstår jeg godt problematikken ved disse fejl tv måtte have, forinden køb. Jeg har selv et 50"G20 og har ikke lagt mærke til det.
Af M. Berg
Må også lige melde ind her, at det ikke er en fejl mit 50vt20 har. Sad igår og stirrede som en tosset efter det :-).
Af mart198i
M. Berg skrev:Må også lige melde ind her, at det ikke er en fejl mit 50vt20 har. Sad igår og stirrede som en tosset efter det :-).
Tak, det er dejligt at høre :D Hvis jeg må spørge, hvilket kildemateriale så du?
Af M. Berg
mart198i skrev:
M. Berg skrev:Må også lige melde ind her, at det ikke er en fejl mit 50vt20 har. Sad igår og stirrede som en tosset efter det :-).
Tak, det er dejligt at høre :D Hvis jeg må spørge, hvilket kildemateriale så du?
Jamen det må du da. Det er var via fællesantenne (dvb-c).Både på HD kanaler 720p/50Hz og SD. Kiggede også kort på de analoge kanaler, men det var bare grimt, så der blev jeg ikke længe :( ...
Af THM
jeg har et 42" G20 og her kører bevægelser og panoreringer i fodboldkampe glimrende uden to paralelle midterlinjer:)
Af mart198i
THM skrev:jeg har et 42" G20 og her kører bevægelser og panoreringer i fodboldkampe glimrende uden to paralelle midterlinjer:)
Tak :) Det lyder super :)
Af nanoflower
mart198i skrev:
THM skrev:jeg har et 42" G20 og her kører bevægelser og panoreringer i fodboldkampe glimrende uden to paralelle midterlinjer:)
Tak :) Det lyder super :)
Hej mart198i

-af nysgerrighed hvad endte historien med. Fik du dit VT30 ig i så fald er du tilfreds?